  • Data: 2024-09-10 13:31:37
    Temat: Re: Żyrandol w wersji ze ściemnianiem.
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2024-09-09 o 19:36, J.F pisze:

    > Ale to chyba odwrotnie powinienes nazwać?
    > ściemnialny ma jakąs "regulację", choćby przez włączanie sekcji.
    > Nieściemnialny nie ma.

    Oni temu co ma wszystko razem w opisie napisali, że ściemnialny.
    Ideę rozumiem, że jest to żyrandol do instalacji z płynnum ściemnianiem
    a nie z dwoma przełącznikami.

    > Kulę się rozkręca, nawet dość prosto, bo ona skręcona na wewnętrzną
    > rurkę. Nawet nie kula, tylko jakas kuleczka, czy inny element
    > ponizej. Choc oczywiscie u Ciebie może być inaczej.

    Taki z wewnętrzną rurką to kiedyś nawet skracałem wyrzucając jeden z
    stożko-podobnych fragmentów a inne składając inaczej bo był za wysoki i
    głową się zahaczało.

    Tu w tej części którą by trzeba rozebrać nie ma w środku żadnej rury.
    całe pół kuli musiało by się jakoś dać zdjąć.

    Żona kupowała, nie mam linków a nie chce mi się całego internetu
    przeglądać w poszukiwaniu tego co kupiliśmy, aby pokazać jak to wygląda.
    P.G.