  • 21. Data: 2012-12-22 12:13:58
    Temat: Re: Życzmy sobie takich interesów
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2012-12-22 09:21, Budzik pisze:
    > Ja przez 10 lat nie dostałem ani jednego, a jeżdziłem sporo. I czasami
    > zdarzało mi się zrobić naprawdę głupie rzeczy.
    > Ale jak już dostałem pierwszy, to nagle mialem 22 punkty i zacząłem jeżdzić
    > mega mega ostrożnie.
    > No i oczywiście wtedy miałem jedynąw życiu stłuczkę...

    Ja ponad 10 lat temu pół roku jeździłem bez prawka. Nie jeździłem w tym
    czasie w rytmie wszystkich innych na drodze. Bez względu na to czy to
    wylotówka czy nie, 50 to 50 jechałem. Zawsze kultura prawym pasem. Nawet
    gliny mnie wyprzedzały i patrzyły co to za "kapelusz" pomyka. Jak ja się
    napociłem tak jeździć, jak ja czułem się zawalidrogą, ile mnie
    wyprzedzało włącznie z ciężarówkami, a ile hxxxw leciało to tylko oni
    wiedzą bo ja tylko widziałem przez szybę komentarze. Odpowiadałem im w
    myślach - sorki, nie mam prawka.

    No cóż, ale posrańce lepiej wiedzą niż miliony kierowców że na wylotówce
    itp. o dwóch pasach w jedną stronę i dwóch w przeciwną powinno się
    jechać max 50-60km/h a nie 70-80
    Ale najlepsze w tym gównie jest to, że sami gliniarze, SM i ci co to o
    tym decydują i ustawiają ile i gdzie się ma jeździć, nie przestrzegają
    tego nagminnie.
    Na kamerze mam full filmów z takich ich wojaży z co najmniej +20 +30 i
    więcej km/h, A ostatnio nawet na nakazie skrętu w prawo, radiola bez
    kogutów kierunek w lewo i myk myk LOL
    Ale jak wiadomo, ograniczenia są dla plebsu a nie dla szlachty. Plebs ma
    się krótko za ryj trzymać, a jak przyjdzie potrzeba to doić ile wlezie w
    imię ustanowionego złodziejskiego prawa, czego mamy przykład.
    --
    Krzysiek
    http://www.zmieleni.pl/

  • 22. Data: 2012-12-22 12:50:17
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Bogus" <a...@b...pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > ja też nie wiem o co chodzi z tymi fotoradarami, przecież one łapią tylko
    > za prędkość, tak trudno jeździć z właściwą prędkością???

    No właśnie wszyscy jeżdżą z właściwą, to one i przepisy są nastawione na
    niewłaściwą.

  • 23. Data: 2012-12-22 12:56:10
    Od: mw <m...@g...com>

    W dniu 2012-12-21 23:14, ToMasz pisze:
    [...]
    No właśnie, mamy błędne koło, jedni marudzą na fotoradary i nie zwolnią,
    pomimo że dostają mandaty, co uzasadnia tworzenie nowych fotoradarów. W
    którymś momencie stracą prawo jazdy i nastąpi czas kiedy nie będzie
    uzasadnienia dla fotoradarów.

  • 24. Data: 2012-12-22 14:07:32
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Sat, 22 Dec 2012 01:06:29 +0100, "v...@i...pl"
    <v...@i...pl> wrote:

> [...]
    >PL i zadnego mandatu, ostatni to chyba ze 3 lata temu dostalem, a tu
    >wszyscy jecza, jakie to nekanie obywateli.

    Chyba tak. Ja przez ostatnie 6 lat zrobiłem blisko 400 tys. km i oile
    wcześniej manadatów nie miałem, to przez ostatni rok 3 razy. Raz SM,
    dwa razy policja. Ja mam taki niefart, czy może w ostatnim roku
    zwiększyła się ilośc wszelkiej maści radarowców na drogach?

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 25. Data: 2012-12-22 14:08:57
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Sat, 22 Dec 2012 09:15:13 +0100, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >statystyczne zagrozenie znikome,

    Tak, znikome. W-wa - Białystok - W-wa - 2 x ITD w Mondeo. W-wa -
    Katowice - Łódź - W-wa - 3 x ITD w Mondeo.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 26. Data: 2012-12-22 14:09:20
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Sat, 22 Dec 2012 08:52:00 +0100, Shrek <...@w...pl> wrote:

    >Też tak myślałem trzy lata nic, a potem dwa w ciągu tygodnia:)

    O to, to... Dokładnie, 2 razy w ciągu 10 dni.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 27. Data: 2012-12-22 14:11:57
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 22 Dec 2012 14:08:57 +0100, jerzu napisał(a):
    > On Sat, 22 Dec 2012 09:15:13 +0100, "J.F."
    >
    > Tak, znikome. W-wa - Białystok - W-wa - 2 x ITD w Mondeo. W-wa -
    > Katowice - Łódź - W-wa - 3 x ITD w Mondeo.

    I patroluja 24h/dobe ?

    A jak czesto jedzies Wawa-Bialystok-Katowice ?
    Zobaczysz, ktos zablokuje, ktos blysnie ... i mandacik raz na rok :-)

    J.

  • 28. Data: 2012-12-22 14:12:25
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Sat, 22 Dec 2012 11:08:35 +0100, Bogus
    <a...@b...pl> wrote:

    >trudno to jest jeździć w dużym mieście (KRK) zgodnie z przepisami, gdyby
    >każdy stosował się do wszystkich przepisów to samochody stały by w
    >miejscu :)

    No wiedzisz, a w takiej Warszawie, na Wisłostradzie (3 pasy w każdą
    stronę) SM postawiła fotoradar i ograniczyła prędkość do 30 km/h. Tak,
    wiem, oni to robią dla mojego dobra.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 29. Data: 2012-12-22 14:14:12
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Sat, 22 Dec 2012 14:11:57 +0100, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >I patroluja 24h/dobe ?

    Nie wiem.

    >A jak czesto jedzies Wawa-Bialystok-Katowice ?

    A co to ma do rzeczy? Jak będziesz miał niefart to 24 punkty w jeden
    dzień dostaniesz.

    >Zobaczysz, ktos zablokuje, ktos blysnie ... i mandacik raz na rok :-)

    Możesz rozwinąć, bo nie wiem co miałeś na myśli.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 30. Data: 2012-12-22 14:14:56
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 22 Dec 2012 14:07:32 +0100, jerzu napisał(a):
> [...]
    > dwa razy policja. Ja mam taki niefart, czy może w ostatnim roku
    > zwiększyła się ilośc wszelkiej maści radarowców na drogach?

    Pomijajac ITD, ktore sie raczej od kilku miesiecy uaktywnilo,
    to ja nie widze jakos wiecej tych radarow.
    Ale wystarczy do tego jedna wioska ze swoim wojtem, wiec mozna sie nadziac.

    A bedzie jeszcze gorzej :-)

    J.