  • 31. Data: 2012-12-22 14:50:03
    Temat: Re: Życzmy sobie takich interesów
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

    W dniu 2012-12-22 01:33, AZ pisze:

    > Daj znac za pare miesiecy OK? ITD na rynku fotoradarowym jest od niedawna.

    A CB radio i Yanosik na smartfonie jest od dawna i kosztuje grosze.

    --
    venioo

  • 32. Data: 2012-12-22 14:51:09
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2012-12-22 14:14, J.F. pisze:

    > A bedzie jeszcze gorzej :-)

    Rostkowski chce ze statystycznego kierowcy ściągnąć 5 stów w przyszłym
    roku :)

    Jak ludzie zaczęli by jeździć przepisowo, to i tak znajdą inny sposób na
    ściągnięcie tej kasy.

    SM ma świetne pomysły na to, wzorem z wrocka. Z nienacka ściągają tablicę
    informującą o możliwości parkowania na chodniku i żniwa są przez dwa dni.
    Można zaskoczyć w nocy całą ulicę i ustawić zakaz parkowania. A co. Kto
    podskoczy :)

    Proponuje namówić Owsiaka na ściepę dla Rostkowkiego i może ten pojebany
    absurdalny teatr się skończy. Tylko czy ludzie będą hojni, to już inna
    sprawa.
    --
    Krzysiek
    http://www.zmieleni.pl/

  • 33. Data: 2012-12-22 14:52:35
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

    W dniu 2012-12-22 14:09, jerzu pisze:

    > O to, to... Dokładnie, 2 razy w ciągu 10 dni.

    Tez tak mialem, kupilem CB - bo taniej wychodzilo, i od tamtej pory NIC!

    --
    venioo

  • 34. Data: 2012-12-22 14:53:10
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 22 Dec 2012 14:14:12 +0100, jerzu napisał(a):
    > On Sat, 22 Dec 2012 14:11:57 +0100, "J.F."
    > Nie wiem.

    > A co to ma do rzeczy? Jak będziesz miał niefart to 24 punkty w jeden
    > dzień dostaniesz.

    Ale my tu o statystyce, nie o niefarcie :-)
    niefart to mogles miec i w poprzednich latach, malo tych radarowcow, ale
    trafic sie przeciez mogli i w jednej trasie.

    > Możesz rozwinąć, bo nie wiem co miałeś na myśli.

    ktos blysnie ze stoja (nie narzekajcie, blyskajcie i ostrzegajcie, chamy
    jedne), auto przed toba zwolni ... i nie bedzie 100 tylko 65/50,
    kiedys sie nauczysz rozpoznawac podejrzane samochody ... nie kazdy FR
    zabija :-)

    J.

  • 35. Data: 2012-12-22 15:09:24
    Od: tÎż

    AZ wrote:

    > Nie trolowanie a znowu lekow nie wzial.

    Nasza służba zdrowia schodzi na psy. :(

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 36. Data: 2012-12-22 15:19:11
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2012-12-22 14:50, v...@i...pl wrote:

    > A CB radio i Yanosik na smartfonie jest od dawna i kosztuje grosze.

    Jak dobrze ten yanosik działa? Bo kiedys jak patrzyłem, to podejrzanie
    mało wskazywał?

    Shrek.

  • 37. Data: 2012-12-22 15:53:06
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    jerzu wrote:

    > Chyba tak. Ja przez ostatnie 6 lat zrobiłem blisko 400 tys. km i oile
    > wcześniej manadatów nie miałem, to przez ostatni rok 3 razy. Raz SM,
    > dwa razy policja. Ja mam taki niefart, czy może w ostatnim roku
    > zwiększyła się ilośc wszelkiej maści radarowców na drogach?

    dokładnie taka sama obserwacja... i ten sam efekt...

  • 38. Data: 2012-12-22 16:10:56
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam.pl>

    Dnia Fri, 21 Dec 2012 23:14:48 +0100, ToMasz napisał(a):

    > nie da się zatrzymać na czerwonym i zwolnić troszkę?

    To powoli przestaje wystarczać do tego żeby nie płacić mandatów.

  • 39. Data: 2012-12-22 16:13:54
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam.pl>

    Dnia Sat, 22 Dec 2012 01:06:29 +0100, v...@i...pl napisał(a):

> [...]
    > PL i zadnego mandatu, ostatni to chyba ze 3 lata temu dostalem, a tu
    > wszyscy jecza, jakie to nekanie obywateli.

    Inna sprawa że (wg. różnych szacunków) na przyszly rok w planie budżetu
    jest wystawienie kilkadziesiąt razy więcej mandatów niż zapłacono w tym
    roku.

    Więc teoretycznie ci co płacili mandaty raz na kilka lat wg. nowych planów
    będą musieli płacić raz w miesiącu żeby wypełnić plan pana Tuska dotyczący
    dochodu z mandatów na 2013 r.

  • 40. Data: 2012-12-22 16:48:35
    Od: Bartas_M5 <B...@o...pl>

    hahaha, jesteś śmieszny, przepisy są dla frajerów.
    jazda to codzienna walka, z systemem, z innymi kierowcami
    przepisy są po to żeby je łamać i nie dać się złapać