  • 11. Data: 2012-12-22 01:33:19
    Temat: Re: Życzmy sobie takich interesów
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-12-22, v...@i...pl <v...@i...pl> wrote:

    > Troche nie rozumiem tego jęczenia. Przez rok zrobilem ponad 50tys.km po
    > PL i zadnego mandatu, ostatni to chyba ze 3 lata temu dostalem, a tu
    > wszyscy jecza, jakie to nekanie obywateli.
    > Czy tylko ja jestem takim fuksiarzem?

    Daj znac za pare miesiecy OK? ITD na rynku fotoradarowym jest od niedawna.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 12. Data: 2012-12-22 08:16:44
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2012-12-21 23:14, ToMasz pisze:

    > nie da się zatrzymać na czerwonym i zwolnić troszkę? NA prawdę? To może
    > pomyślcie, że jeśli WAS się zmusza abyście jeździli wolniej, to sprawca
    > wypadku w którym ucierpi członek Waszej rodziny, jechał wolniej przez te
    > zasrane fotoradary.....
    Widać nie słuchałeś, co mówił Rybiński "jadę drogą 3-pasmową, na której
    ktoś postawił ograniczenia do 50 i wszyscy wokól mnie jadą tak samo......"
    Po prostu robi się opresyjne państwo, które chce tylko naszego dobra (w
    sensie, żeby je nam odebrać - dla niekumatych).
    Jacek

  • 13. Data: 2012-12-22 08:52:00
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2012-12-22 01:06, v...@i...pl wrote:

> [...]
    > PL i zadnego mandatu, ostatni to chyba ze 3 lata temu dostalem, a tu
    > wszyscy jecza, jakie to nekanie obywateli.

    Też tak myślałem trzy lata nic, a potem dwa w ciągu tygodnia:)

    Shrek.

  • 14. Data: 2012-12-22 09:03:44
    Od: dddddd <n...@w...pl>

    W dniu 2012-12-22 01:06, v...@i...pl pisze:

> [...]
    > PL i zadnego mandatu, ostatni to chyba ze 3 lata temu dostalem, a tu
    > wszyscy jecza, jakie to nekanie obywateli.

    zaczekaj, nieoznakowane dopiero od niedawna cykają foty. Ja przez
    ostatnie 5 lat robię średnio po 50000km rocznie i mandaty dostałem tylko
    w tym roku - bo mi się CB zepsuło - ale ja jeżdżę szybciej niż
    przeciętna. A jeśli ty jeździsz tak jak wszyscy - to lepiej się pilnuj
    bo mandaty zaczniesz płacić (chyba że jeździsz przepisowo, ale chyba nie
    w rejonie w którym ja jeżdżę, bo cię nigdy nie spotkałem ;)

    Lukasz

  • 15. Data: 2012-12-22 09:15:13
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 22 Dec 2012 00:33:19 +0000 (UTC), AZ napisał(a):

    > Daj znac za pare miesiecy OK? ITD na rynku fotoradarowym jest od niedawna.

    W dodadku wczesniej zabrali fotoradary policjantom, wiec na rynku grozily
    tylko straze wiejskie.

    Z tym ze i oni maja tych zabawek tylko 300 + 30 ruchomych, ale jak beda
    ambitnie pracowac ... 33 tys zdjec w miesiac, to 0.4 mln rocznie,
    statystyczne zagrozenie znikome, ale jak ktos codziennie jedzie droga ktora
    im podpasuje, to moze sie niemile zdziwic po paru tygodniach ..

    J.

  • 16. Data: 2012-12-22 09:21:23
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail v...@i...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    arobili-na-nas-11-

> [...]
    > po PL i zadnego mandatu, ostatni to chyba ze 3 lata temu dostalem, a
    > tu wszyscy jecza, jakie to nekanie obywateli.

    Bo to jest prawo serii, zresztą mające niewiele wspólnego z tym jak
    jeżdzisz.
    Poczekaj ażdostaniesz pierwszy mandat....

    Ja przez 10 lat nie dostałem ani jednego, a jeżdziłem sporo. I czasami
    zdarzało mi się zrobić naprawdę głupie rzeczy.
    Ale jak już dostałem pierwszy, to nagle mialem 22 punkty i zacząłem jeżdzić
    mega mega ostrożnie.
    No i oczywiście wtedy miałem jedynąw życiu stłuczkę...

    --
    Pozdrawia... Budzik

  • 17. Data: 2012-12-22 09:57:20
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2012-12-22 08:52, Shrek pisze:

    > Też tak myślałem trzy lata nic, a potem dwa w ciągu tygodnia:)

    U mnie podobnie. Dwa lata temu z wakacji pod Szczecinem. Jakieś dwa pasy
    w jedną dwa pay w drugą i przekroczone 18km/h.
    W tym roku w listopadzie wylotówka z Wrocławia w stronę autostrady. dwa
    pasy w jedną, dwa pasy w drugą, ale jest chora 50tka, przekroczone 27km/h.
    A ile fotek było jeszcze a nie wysłali, to tylko oni wiedzą.
    --
    Krzysiek
    http://www.zmieleni.pl/

  • 18. Data: 2012-12-22 10:43:11
    Od: "newsman" <n...@n...problem>

    Znowu zaczyna się trollowanie...

    --
    I tak nie pobije tego:

    http://www.youtube.com/watch?v=TJL4Y3aGPuA

  • 19. Data: 2012-12-22 11:08:35
    Od: Bogus <a...@b...pl>

> [...]
    > PL i zadnego mandatu, ostatni to chyba ze 3 lata temu dostalem, a tu
    > wszyscy jecza, jakie to nekanie obywateli.

    ja też nie wiem o co chodzi z tymi fotoradarami, przecież one łapią
    tylko za prędkość, tak trudno jeździć z właściwą prędkością???

    trudno to jest jeździć w dużym mieście (KRK) zgodnie z przepisami, gdyby
    każdy stosował się do wszystkich przepisów to samochody stały by w
    miejscu :)

  • 20. Data: 2012-12-22 12:04:46
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

> [...]

    > abyście jeździli wolniej, to sprawca wypadku w którym ucierpi członek Waszej
    > rodziny, jechał wolniej przez te zasrane fotoradary.....

    http://warszawa.gazeta.pl/warszawa/1,34862,13089260,
    Kto_tu_jest_piratem__straz_miejska_czy_kierowcy_.htm

    sz