-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Zwykli kierowcy jeżdżą szybciej o ok. 10 km/h od tych, którzy
prowadzą auta firmowe.
Date: Tue, 3 Aug 2010 11:49:22 +0200
Organization: http://onet.pl
Lines: 43
Message-ID: <i38omn$i7g$1@news.onet.pl>
References: <i3791e$7i5$1@node2.news.atman.pl>
NNTP-Posting-Host: azh113.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1280828952 18672 83.27.145.113 (3 Aug 2010 09:49:12 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 3 Aug 2010 09:49:12 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5931
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2301301
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik ""Rafał \"SP\" Gil"" <u...@m...pl>
> http://flotis.pl/czy-kierowcy-firmowi-to-piraci/
> "Zwykli kierowcy jeżdżą szybciej o ok. 10 km/h od tych, którzy
> prowadzą auta firmowe. Jeżdżą także bardziej niebezpiecznie -
> wynika z danych Flotis - systemu monitorującego zachowanie
> kierowców samochodów firmowych."
A skad oni maja dane kierowcow prywatnych ?
Czy to jest pociotek Naviexperta ?
> Widać to zwłaszcza w miejscach, gdzie ograniczenie prędkości w
> pobliżu fotoradaru wynosi 70 km/h.
> W takich przypadkach kierowcy samochodów służbowych zaczynają
> zwalniać wcześniej - na odcinku ok. 1 km/h redukują prędkość o 40
> km/h. Tymczasem kierowcy samochodów prywatnych rozpoczynają
> hamowanie dopiero ok. 600-700 m od radaru i redukują prędkość
> średnio o 56 km/h. Warto podkreślić, że niezależnie od charakteru
> kierowcy pojazdy mijają radary najczęściej z prędkością 50 km/h.
> Dzieje się tak nawet jeśli ograniczenie prędkości pozwala na
> szybszą jazdę."
> Częściowo uśmiałem się po pachy ... częściowo, jednak zgadzam się
> z teoriami, zwłaszcza o hamowaniu przed FOTO. Śmiem wysnuć
Czesciowo pewnie tak. Jezdzac duzo sluzbowo mozna szybko 18pkt
zalapac i spokorniec :-) Kierowca stale jezdzacy pewna trasa ma ja
dobrze wyczuta i wie kiedy zaczac zwalniac zeby odpowiednio
dojechac ... Ale zaraz - prywatnie tez sie tak daje.
Prywatnie nie odpalaja programu na dobrze znanej trasie ... czy
polowa monitorowanych kierowcow powozi ciezarowkami i 90 nie
przekracza ?
> brutalną teorię, że przed foto na 70 wszyscy jadą 40-50 ... bo
> kapelusze na 2 pasach jadąc obok siebie dają po hamulcach, i
> snują się te 40/h równolegle do siebie ...
Na gierkowce nie bardzo to widac.
A do statystycznego wyniku dodaj swiatla - czasem widac ze czerwone
sie zapalilo i nie ma sie co spieszyc.
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 03.08.10 11:57 Artur Maśląg
- 03.08.10 12:51 PJ
Najnowsze wątki z tej grupy
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
- e-paper
- Ściemniacze na parkingach
- kilka pytań o klimę
- genialny pomysł
Najnowsze wątki
- 2025-02-25 Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- 2025-02-25 rozliczenia policji
- 2025-02-25 Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- 2025-02-25 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2025-02-25 Warszawa => SQL Developer <=
- 2025-02-25 Zbigniew Ziobro śmie sugerować "niedostatki niezawisłości" sędzi (wątpliwości co do bezstronności)
- 2025-02-25 Kraków => DevOps Engineer (Junior/Regular) <=
- 2025-02-25 Kraków => Front-end Developer <=
- 2025-02-25 Szpital
- 2025-02-24 Gniazdo + wtyk
- 2025-02-24 Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- 2025-02-24 Białystok => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-24 Białystok => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-02-24 Białystok => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-24 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=