  • 11. Data: 2012-05-02 16:21:33
    Temat: Re: Zwijajaca sie MOBILKING
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Pszemol" napisał w wiadomości
    "Tomaszek" <t...@f...onet.pl> wrote in message

    >A jakie są minusy rejestracji numeru? Terrorysta jesteś i się
    >ukrywasz?

    A tam od razu terrorysta - nie wystarczy instruktorem nauki jazdy albo
    budowlancem/drogowcem ?

    A na dobra sprawe ... ktos napisze "Pszemol jest glupi" i juz masz
    podstawy prosic prokurature w ustaleniu delikwenta. I niech on uzywa
    konta gmail potwierdzonego telefonem zarejestrowanym ...

    J.

  • 12. Data: 2012-05-02 18:51:31
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia 2 May 2012 18:29:53 +0100, Maciej Bebenek napisał(a):

    > http://www.liwiusz.republika.pl/polkomtel/msr.html

    to było o tym, ale nie to.
    Ktoś, jeszcze zanim SOKiK uznał zapis o 5 zł za klauzulę niedozwoloną
    wygrał to w zwykłym sądzie, nie w SOKiK i opisał całą epopeję.
    Wygrał w sądzie I instancji, firma się odwołała, wygrał w II instancji,
    wyrok się uprawomocnił, mając wyrok w ręce poszedł do salonu a tam go
    olali. Poszedł więc do komornika i kazał mu to windykować, przez co z
    początkowych 5 złotych zrobiło się z wszystkimi kosztami ...set złotych.
    I na końcu pisał, że jest gupia cipa, bo powód ma możliwość wskazania
    komornikowi z jakiego majątku ma być windykowana kwota i żałował, że nie
    wskazał np. laptopa prezesa.
    OIDP ten ktoś pisał o tym na pmtg z topicem "jak wygrałem z polkomtelem 5
    zl" albo coś w ten deseń. Kojarzę jakoś rok 2003-2004, ale więcej
    szczegółów nie pamiętam, być może któreś z powyższych nie są prawdziwe.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Wyslac ci pocztowke z Hawajow leszczu ?" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

  • 13. Data: 2012-05-02 19:29:53
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

  • 14. Data: 2012-05-02 20:25:35
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-05-02 18:51, Waldek Godel pisze:

    > to było o tym, ale nie to.
    > Ktoś, jeszcze zanim SOKiK uznał zapis o 5 zł za klauzulę niedozwoloną
    > wygrał to w zwykłym sądzie, nie w SOKiK i opisał całą epopeję.

    No to przecież masz:

    http://www.liwiusz.republika.pl/polkomtel/msr_jak_od
    zyskac.html

    > OIDP ten ktoś pisał o tym na pmtg z topicem "jak wygrałem z polkomtelem 5
    > zl" albo coś w ten deseń. Kojarzę jakoś rok 2003-2004, ale więcej
    > szczegółów nie pamiętam, być może któreś z powyższych nie są prawdziwe.

    To jest opisane na powyższej właśnie stronie (mojej "byłej"), a sprawę
    prowadził ktoś (nie ja), kto się czasem wypowiadał właśnie tutaj.

    Stare czasy. Dobre.
    :)

    --
    Liwiusz

  • 15. Data: 2012-05-02 21:27:11
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Wed, 02 May 2012 20:25:35 +0200, Liwiusz napisał(a):

    > No to przecież masz:
    >
    > http://www.liwiusz.republika.pl/polkomtel/msr_jak_od
    zyskac.html

    no tak, to jest to, ten SOKiK mnie zmylił

    > To jest opisane na powyższej właśnie stronie (mojej "byłej"), a sprawę
    > prowadził ktoś (nie ja), kto się czasem wypowiadał właśnie tutaj.

    i chyba właśnie tamtej osoby postu szukałem, ale jakoś nie umiałem znaleźć,
    google od pewnego czasu dosyć słabo wyszukuje w starych postach

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Szkoda ze zaden windows mobile nie odtworzy zdjecia z cyfrowki ... - Paweł

  • 16. Data: 2012-05-02 23:05:39
    Od: Animka <t...@w...pl>

    W dniu 2012-05-02 20:25, Liwiusz pisze:

> [...]
    >
    > To jest opisane na powyższej właśnie stronie (mojej "byłej"), a sprawę
    > prowadził ktoś (nie ja), kto się czasem wypowiadał właśnie tutaj.

    Tzn sprawę prowadził jako windykator czy adwokat?

    --
    animka

  • 17. Data: 2012-05-03 07:48:45
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-05-02 23:05, Animka pisze:

    > Tzn sprawę prowadził jako windykator czy adwokat?

    Jako abonent.

    --
    Liwiusz

  • 18. Data: 2012-05-03 13:08:17
    Od: "Maciek." <m...@g...com>

    Użytkownik "Waldek Godel"
    > i chyba właśnie tamtej osoby postu szukałem, ale jakoś nie umiałem
    > znaleźć, google od pewnego czasu dosyć słabo wyszukuje w starych postach

    A to nie był futszaK?
    Pamiętam, że nawet w telewizorze nadawali o jego sprawie ale to chyba wtedy
    poszło o zerwanie umowy na okoliczność zmian w cenniku...

    --
    M.

  • 19. Data: 2012-05-03 14:48:09
    Od: Tomaszek <t...@f...onet.pl>

    W dniu 02.05.2012 12:56, Waldek Godel pisze:

> [...]
    > nie chciała oddać. Wylądowało w końcu u komornika.
    > Było to nawet opisane tutaj, ale na szybko nie mogę znaleźć

    Znam sprawę. Ja nawet nie próbowałem odzyskać tych 21 groszy co mam na
    koncie. Może jakbym do nich napisał to może jakaś tam procedura jest
    przewidziana, ale naprawdę nie warto;)

  • 20. Data: 2012-05-03 14:54:01
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Thu, 03 May 2012 14:48:09 +0200, Tomaszek napisał(a):

    > Znam sprawę. Ja nawet nie próbowałem odzyskać tych 21 groszy co mam na
    > koncie. Może jakbym do nich napisał to może jakaś tam procedura jest
    > przewidziana, ale naprawdę nie warto;)

    Oczywiście, że warto, choćby dla samej satysfakcji.
    Oni dla tych 21 groszy nasłaliby na ciebie Intrum Justitia albo Kruka.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    " A W indows Phone 7 Series nie da sie instalowac softu inaczej niz