  • 21. Data: 2012-05-04 04:28:42
    Temat: Re: Zwijajaca sie MOBILKING
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "J.F" <j...@p...onet.pl> wrote in message
    news:jnrfte$rgf$1@inews.gazeta.pl...

    > A tam od razu terrorysta - nie wystarczy instruktorem nauki jazdy albo
    > budowlancem/drogowcem ?

    I co im przeszkadza rejestracja telefonu?
    Nie rozumiem... podkręć jasność nieco.

    > A na dobra sprawe ... ktos napisze "Pszemol jest glupi" i juz masz
    > podstawy prosic prokurature w ustaleniu delikwenta. I niech on
    > uzywa konta gmail potwierdzonego telefonem zarejestrowanym ...

    I co? Nie mogę wyrazić swojej prywatnej opinii na czyjś temat?
    W jakim Ty kraju żyjesz że nie masz takich PODSTAWOWYCH
    swobód obywatelskich?

  • 22. Data: 2012-05-04 07:34:57
    Od: AJA <a...@g...pl>

    > Witam,
    > Dowiedzialem sie ze MOBILKING sie zwija i zostalem na lodzie. Nie chce
    > przejsc do proponowanej przez nich sieci tylko cos innego nie bede robil
    > reklamy do kogo chce przejsc. W tym celu juz zarejestrowalem nr tel. i
    > pozostaje mi tylko wydac zgromadzona kase na koncie. Szukam stronki
    > gdzie za towar mozna zaplacic przy pomocy SMS. Nie widze innej
    > mozliwosci wycofania kasy z karty. Prosze o pomoc.
    Wszystko ladnie pieknie, tylko ja nie mam nawet jak przegadac tej calej
    kasy. Kolega podeslal info ze jest stronka gdzie mozna kupic bony
    towarowe za sms. Moze ktos z takiej strony kozystal i wie czy to dziala
    czy zwykle naciagactwo? Strona zarejestrowana w domenie "EU"

    Pozdrawiam
    AJA

  • 23. Data: 2012-05-04 08:05:24
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 3 May 2012 21:28:42 -0500, Pszemol napisał(a):

    > I co im przeszkadza rejestracja telefonu?
    > Nie rozumiem... podkręć jasność nieco.

    http://www.stefczyk.info/wiadomosci/polska/stoleczni
    -urzednicy-zatrzymani-za-lapowki
    http://nasygnale.pl/kat,1025343,title,Dyrektor-MORD-
    aresztowany,wid,14185318,wiadomosc.html?ticaid=6e62f

    A nawet nie musisz lapowek dawac, na billingu polaczenie jest, podejrzany
    jestes, mozesz byc aresztowany :-)

    > I co? Nie mogę wyrazić swojej prywatnej opinii na czyjś temat?
    > W jakim Ty kraju żyjesz że nie masz takich PODSTAWOWYCH
    > swobód obywatelskich?

    A co - to w USA mozna byc bezkarnie obrzucanym epitetami ?
    Coz to za kraj ? :-)
    Zaloze sie ze i u was mozna byc za to pozwanym. Chyba ze to prawda.
    (sprawdzic jakiego telefonu uzywa sedzia i przysiegli :-))

    A u nas ... podejrzewam ze ciekawa sprawa jest w apelacji
    http://www.rp.pl/artykul/792583.html

    J.

  • 24. Data: 2012-05-09 07:47:32
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

> [...]
    > Zaloze sie ze i u was mozna byc za to pozwanym. Chyba ze to prawda.
    > (sprawdzic jakiego telefonu uzywa sedzia i przysiegli :-))

    Nie jestem prawnikiem... pewnie jednak jest jakaś różnica pomiędzy
    obelgą a wyrażeniem opinii, a na to drugie zezwala Ci Konstytucja.
    Prawnicy pewnie będą debatować czy Twoje działanie było aktem
    "free speech" czy próbowałeś dokonać "defamation" (zniesławieniem) :-)
    A pozwać można każdego o wszystko - to nic nigdy nie znaczy...
    Pamiętaj że dopóki nie zostałeś skazany nie jesteś niczego winny!

  • 25. Data: 2012-05-09 08:26:09
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 9 May 2012 00:47:32 -0500, Pszemol napisał(a):

> [...]
    > Prawnicy pewnie będą debatować czy Twoje działanie było aktem
    > "free speech" czy próbowałeś dokonać "defamation" (zniesławieniem) :-)

    Ja tez nie jestem amerykanskim prawnikiem, ale zakladam ze skoro znaja
    takie slowo jak "defamation" to jest ono uzywane w praktyce :-)

    J.

  • 26. Data: 2012-05-09 08:40:31
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Ja tez nie jestem amerykanskim prawnikiem, ale zakladam ze skoro znaja
    > takie slowo jak "defamation" to jest ono uzywane w praktyce :-)

    Ale znają też określenie "free speech" i używają w praktyce....