  • 1. Data: 2010-04-04 10:18:13
    Temat: Re: Zwiększony pakiet internet (5MB-->25MB) w Play
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 04-04-2010 o 13:50:30 Irk <j...@w...pl> napisał(a):

    > - czy automatycznie ulegnie zwiększeniu
    Nie

    > - czy może jednak muszę coś sam zrobić (zdeatywować stary - aktywować
    > nowy)
    Nic nie musisz, zdeaktywować też się nie da
    Potrafisz jakikolwiek pakiet zdeaktywować? :)

    > - czy może to 25 MB za 5zł nie jest w ogóle dla mnie dostępne skoro
    > już mam 5MB?
    Jak kupisz będziesz miał dostępne.

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 2. Data: 2010-04-04 10:50:30
    Temat: Zwiększony pakiet internet (5MB-->25MB) w Play
    Od: Irk <j...@w...pl>

    Witam,
    Mam w plaju abonamentowym pakiet Internet za 5zł/m-c wykupiony,
    jeszcze wtedy gdy pakiet wynosił 5MB. Teraz ten sam pakiet ma już
    25MB.
    http://dlafirm.playmobile.pl/pl/uslugi/pakiet-intern
    et/index.html

    Czy ktoś się orientuje jak to będzie teraz wyglądało z moim pakietem:

  • 3. Data: 2010-04-04 17:36:39
    Od: Irk <j...@w...pl>

    On 4 Kwi, 12:18, "Piotr M" <x...@x...xx> wrote:
    et/index.html

    > Nic nie musisz, zdeaktywować też się nie da
    > Potrafisz jakikolwiek pakiet zdeaktywować? :)

    a jaki w tym problem?
    cytat z przytoczonej strony:
    "Pakiet jest odnawiany z początkiem każdego Okresu Rozliczeniowego.
    Aby dezaktywować pakiet:
    - wybierz i zatwierdź na klawiaturze telefonu skrócony kod *111*23*2#
    - wejdź do Play24 https://24.playmobile.pl i wybierz odpowiednią opcję
    w zakładce Usługi.
    Wyłączenie pakietu następuje z końcem Okresu Rozliczeniowego, w którym
    zostanie zgłoszone."

  • 4. Data: 2010-04-04 19:35:40
    Od: kranu <k...@l...pl>

    Irk pisze:
> [...]
    > Mam w plaju abonamentowym pakiet Internet za 5zł/m-c wykupiony,
    > jeszcze wtedy gdy pakiet wynosił 5MB. Teraz ten sam pakiet ma już

    Jaka taryfikacja? Nadal zaokrąglana do 100kB?

  • 5. Data: 2010-04-04 20:12:50
    Od: konsultant <k...@g...pl>

    Użytkownik kranu napisał:

    et/index.html

    > Jaka taryfikacja? Nadal zaokrąglana do 100kB?

    Niestety, do 100kB.

  • 6. Data: 2010-04-05 10:15:27
    Od: Irk <j...@w...pl>

    On 4 Kwi, 22:12, konsultant <k...@g...pl> wrote: