-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!goblin3!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.ne
ws.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for
-mail
Subject: Re: Zwiększenie średnicy opon
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <ob1dbm$b63$1@gioia.aioe.org> <58d4cc7f$0$663$65785112@news.neostrada.pl>
<ob3r9v$q4f$1@gioia.aioe.org>
From: Trybun <c...@j...ru>
Date: Sun, 26 Mar 2017 09:44:11 +0200
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:45.0) Gecko/20100101 Thunderbird/45.8.0
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <ob3r9v$q4f$1@gioia.aioe.org>
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 32
Message-ID: <58d7714e$0$15209$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 188.33.57.87
X-Trace: 1490514254 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 15209 188.33.57.87:2390
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2602517
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2017-03-24 o 20:16, smite me pisze:
> On 24.03.2017 08:36, Trybun wrote:
> >
> > Nie wystarczy podnieść sam parametr "65" na "70", dla zwiększenia
> > prześwitu?
>
> Mógłbym, ale 195/70 R15 są mało popularne (drogie). No i jednak dają
> tylko 3% więcej. Poza tym w zamiennikach do tego focusa też są
> szersze, wg instrukcji: 205/50 R17, 225/40 R18, więc zakładam że na
> szerokość będzie okej.
Ale czy droższe od tych 205/50R17 czy 225/40R18?
>
> > Poza tym nie wiem o co może chodzić z tym "wydłużeniem
> > przełożeń".. Już od jakichś 2 lat jeżdżę na oponach o profilu "65"
> > (fabryczny "55") i poza tym że przestałem haczyć o byle co podwoziem,
> > nie zaobserwowałem żadnych innych zmian. Nawet prędkościomierz
> > skonfrontowany z GPS nie pokazuje zauważalnej rozbieżności z
> poprzednimi
> > parametrami.
> >
> No fakt, kosmetyka, bo 5% to niewiele. Ale zawsze zmiana w dobrym
> kierunku :-)
>
> S.
Jak dla mnie super alternatywa. Dojeżdżam nad sam brzeg jeziora w
miejscach gdzie wcześniej, w obawie o całość miski olejowej. zwyczajnie
nie dało się dojechać. Nie mam pojęcie na ile ten wyższy profil
podniósł prześwit, ale zmiana jest zauważalna.
Następne wpisy z tego wątku
- 26.03.17 09:48 Trybun
- 26.03.17 17:14 Irek.N.
- 26.03.17 18:40 007
- 26.03.17 20:11 LEPEK
- 26.03.17 21:53 tck
- 26.03.17 23:05 Tomasz Pyra
- 26.03.17 23:25 smite me
- 27.03.17 07:16 p...@g...com
- 28.03.17 22:21 ąćęłńóśźż
Najnowsze wątki z tej grupy
- "Nie kupujcie samochodów elektrycznych
- jakie małe auto duże w środku :-)
- Re: pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
Najnowsze wątki
- 2025-02-01 "Nie kupujcie samochodów elektrycznych
- 2025-02-01 jakie małe auto duże w środku :-)
- 2025-02-01 Re: pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- 2025-02-01 T-1000 was here
- 2025-02-01 Warszawa => DevOps Engineer <=
- 2025-02-01 Katowice => Administrator IT - Operating Systems and Virtualization <=
- 2025-02-01 Warszawa => Spedytor międzynarodowy <=
- 2025-02-01 Śmierć mózgu a narządy do pobrania
- 2025-01-31 A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- 2025-01-31 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-31 Łódź => Programista NodeJS <=
- 2025-01-31 Wrocław => Senior SAP Support Consultant (SD) <=
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => iOS Developer (Swift experience) <=
- 2025-01-31 Kraków => UX Designer <=