  • 1. Data: 2015-01-10 12:58:28
    Temat: Zużyte kody doładowujące GSM
    Od: o...@g...com

    Na allegro są w sprzedaży zużyte kody GSM
    Co najlepsze są oferty na takie kody

    Cytując klasyka: a na co to komu potrzebne?

  • 2. Data: 2015-01-10 19:32:11
    Temat: Re: Zużyte kody doładowujące GSM
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik <o...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
    Na allegro są w sprzedaży zużyte kody GSM
    Co najlepsze są oferty na takie kody

    Cytując klasyka: a na co to komu potrzebne?

    ----------------------

    Może ktoś chce analizować, by ustalić,w jaki sposób jest zbudowany kod, by
    to podrabiać. Innych pomysłów nie mam.

  • 3. Data: 2015-01-11 10:52:49
    Temat: Re: Zu?yte kody do?adowuj?ce GSM
    Od: grezdek <g...@s...interia.wiadomo.pl>

    Robert Tomasik napisal(a):

> [...]

    >----------------------

    >Może ktoś chce analizować, by ustalić,w jaki sposób jest zbudowany kod, by

    Może chodzi o naciąganie pracodawcy na karty prepaid?

    --
    Sebastian

  • 4. Data: 2015-01-11 11:20:53
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    <o...@g...com> napisał:

    > Na allegro są w sprzedaży zużyte kody GSM
    > Co najlepsze są oferty na takie kody

    U mnie w śmietniku leżą stare, dziurawe skarpetki.
    Też znajdują amatorów wśród żulii.
    Analogia zupełnie nieprzypadkowa ;->

    > Cytując klasyka: a na co to komu potrzebne?

    Do nabijania "wiarygodności", której wyznacznikiem jest liczba "tranzakcji"?
    Podobną funkcję pełniły kiedyś kłaczki, zużyte zapałki i tym podobne
    artykuły. Jeden dresiek wystawiał, drugi niby kupował, a gdy już uzyskali
    stosowną liczbę przeprowadzonych "tranzakcji" i komentarzy (pozytywnych
    oczywiście), stając się "wiarygodnym sprzedawcą", wówczas wyjeżdżało się z
    cięższym towarem. Często zresztą wirtualnym lub "spadniętym z palety" ;->

    JoteR

  • 5. Data: 2015-01-11 12:21:25
    Od: the_foe <t...@w...pl>

> [...]
    >
    > Może ktoś chce analizować, by ustalić,w jaki sposób jest zbudowany kod,
    > by to podrabiać. Innych pomysłów nie mam.

    każdy kod, 14 znakowa liczba, jest prawidłowy. System sprawdza tylko,
    czy dany kod został sprzedany i czy nie był uzyty.

    --
    @foe_pl

  • 6. Data: 2015-01-11 16:52:06
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "the_foe" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > każdy kod, 14 znakowa liczba, jest prawidłowy. System sprawdza tylko, czy
    > dany kod został sprzedany i czy nie był uzyty.

    Wydaje mi się, ze nie masz racji, bo wówczas ktoś by mógł przypadkowe znaki
    wklepać.

  • 7. Data: 2015-01-11 17:45:17
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    > Użytkownik "the_foe" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Wydaje mi się, ze nie masz racji, bo wówczas ktoś by mógł przypadkowe
    > znaki wklepać.

    szanse, ze trafi mniejsze niz wygranie 6tki w totka. A za wysiłek jakze
    szalona wygrana typu 5 zł.

    --
    @foe_pl

  • 8. Data: 2015-01-11 18:01:05
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    rnetia.pl
    *the_foe* napisał(-a):

    > każdy kod, 14 znakowa liczba, jest prawidłowy. System sprawdza tylko,
    > czy dany kod został sprzedany i czy nie był uzyty.

    Może się mylę, ale mam wrażenie, że kody z doładowaniami mają budowę
    zbliżoną do nr kont bankowych. Czyli konkretne cyfry dające konkretną
    liczbę kontrolną w/g ustalonego algorytmu. Zmiana choćby jednej cyfry
    skutkuje nieprawidłowością całego kodu i odrzuceniem go. I to
    rozwiązanie wydaje mi się być prostszym niż drukowanie wygenerowanych
    wcześniej kodów, trzymanie ich na "ewidencji" i sprawowanie nadzoru nad
    sprzedażą i zużyciem.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 9. Data: 2015-01-11 18:20:14
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 11 Jan 2015 17:45:17 +0100, the_foe napisał(a):

    > szanse, ze trafi mniejsze niz wygranie 6tki w totka.

    Raczej podobne - tych kodow w obiegu musi byc sporo, gdyby nie
    doladowania on-line, to szacowalbym na pare mln, wiec przy 14 cyfrach
    wychodzi podobna szansa.

    Tak czy inaczej - jesli jest jakas "suma kontrolna" do szybkiej
    weryfikacji, to warto ja odkryc, zwiekszy szanse trafienia.
    Jesli nie ma, to mozna liczyc na odkrycie generatora pseudolosowego,
    ktory te numerki generuje - i generowac w aktualnej serii.

    Niezaleznie od metody mozna tez sprobowac w innej sieci - a noz sie
    akurat trafi. Jesli uzywa tego samego generatora, to jest szansa ze po
    trafieniu jednej cala seria okaze sie trafna.

    > A za wysiłek jakze szalona wygrana typu 5 zł.

    Albo 150. Jesli wiecej trafien bedzie, to juz brzmi ciekawie.
    A w takich Chinach w obiegu powinien byc z miliard kodow - to juz
    szansa trafienia jest spora, a taka seria z Polski to moze byc zyla
    zlota.

    Oczywiscie to tez latwe do namierzenia, chyba ze ktos ma farme FCT.

    J.

  • 10. Data: 2015-01-11 18:36:12
    Od: Skylla <s...@n...op.pl>

    > Raczej podobne - tych kodow w obiegu musi byc sporo, gdyby nie
    > doladowania on-line, to szacowalbym na pare mln, wiec przy 14 cyfrach
    > wychodzi podobna szansa.

    Tak się wydaje matematycznemu laikowi :-). Liczba kombinacji jest ogromna:
    http://matematyczny-swiat1.blog.onet.pl/2010/12/26/t
    elekod-14-cyfrowy/