  • Data: 2015-01-12 19:37:10
    Temat: Re: Zużyte kody doładowujące GSM
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "the_foe" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2015-01-12 o 15:33, J.F. pisze:

    >wolisz rosyjską ruletkę z kazdorazowym zakreceniem czy bez?
    >Wyobraz sobie ze telokod to jedna cyfra. I jest tylko jeden telekod
    >prawidłowy a ty masz jedną szanse jak sie pomylisz to ci telefon
    >wybuchnie ;)

    Ale wiemy ze nie wybucha. No dobra - po drugim blednym kodzie z rzedu
    wybucha.

    >Wg twojej teorii jak nie zwaracamy liczby po doładowaniu to jest
    >dobrze dla operatora. Serio? Przeciez po 9 doładaniach to juz 10 masz
    >gratis. Kiedy jednak kod wraca do puli cały czas masz szansę 1/10. I
    >jakie znaczenie bedzie miało to jakie były telekody?

    A teraz sobie wyobraz ze sprytny operator wypuscil kody 2, 8, a teraz
    pomyslal - co ja bede wydawal na sklad, matryce do 2 ma przygotowana.
    I wypuszcza 2 ponownie.

    Ale ja tez jestem sprytny i pomysle sobie - to ja sprobuje wpisac 2, a
    jak nie, to pojde do kiosku kupic.

    No i co - jest roznica czy tych kodow jest 2 czy 10 ?

    Byc moze niektorzy mysla, ze system dziala tak jak Ty myslisz ...
    tylko pomysleli dalej tak jak ja i kupuja zuzyte kody :-)

    >Po 1000 doładowaniach zapewne kazda z liczb bedzie wykorzystana przez
    >ciebie po 100 razy. A ty dalej masz 1/10 szans na gratisa i 9/10 na
    >spalenie telefonu.
    >To są przecież podstawy, moze niezgodne z intuicją, ale jednak
    >zupelnie oczywiste gdy uzyjemy mózgu.

    Jak tych cyferek bedzie 3 a nie jedna, to masz 999/1000 szans na
    spalenie telefonu. Czy to nie zapewnia wiekszej uczciwosci ? :-)

    J.