  • Data: 2011-06-17 11:28:03
    Temat: Re: Zupełne rozładowanie akumulatora - jak go naładować?
    Od: Seba <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 17 Jun 2011 10:46:28 +0200, Lewis napisał(a):

    > A i jeszcze jedno, nie żałuj na nowe aku jak zauważysz że ten jednak
    > słabo trzyma napięcie i mocno obciąża alternator i regulator motocykla.
    > Ja pożałowałem kiedyś na nowe aku bo i tak kończył się sezon to na
    > wiosnę kupiłem Nowy akumulator i nowy regulator napięcia (600zł!!)

    Wiesz, dostępność tego towaru jak i kwota nie są warte tego aby z
    czymkolwiek zwlekać. Jednkaże podejrzewam, że jak go naładuję to będzie
    oki - kiedyś jakiś noname kilka razy tak dostał w kość i działał potem
    bezproblemowo. Tyle, że to było kiedyś.
    Zresztą - pożyjemy, zobaczymy.

    Przy okazji - dzięki wszytskim za porady przekazane "na szybko".

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.