  • 21. Data: 2011-03-29 10:37:55
    Temat: Re: Zu?ywanie si? oleju silnikowego
    Od: "morghul" <m...@t...pl>

    Dokładnie, tym bardziej w dieslu bo w ropniaku to się czarny robi
    po pierwszym odpaleniu ;)

    --

    ETERSTAR
    Dawid Talarczyk

  • 22. Data: 2011-03-29 10:39:10
    Temat: Re: Zużywanie się oleju silnikowego
    Od: "morghul" <m...@t...pl>

    > Przeciez napisalem, bo kosztuje niewiele a ja sie lepiej od
    > tego czuje.

    Mam znajomą której wydawanie kasy na rzeczy których nie potrzeuje
    też poprawia humor :)

    --

    morghul

    Użytkownik "Piotr Klimek" <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> napisał w
    wiadomości news:slrn.pl.ip31be.bjc.usenet@piko.homelinux.net...

  • 23. Data: 2011-03-29 10:41:15
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Tue, 29 Mar 2011 12:39:10 +0200) ktos podajacy sie za morghul
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Mam znajomą której wydawanie kasy na rzeczy których nie potrzeuje
    > też poprawia humor :)

    Idac dalej tym tropem to ogolnie motocykl jest zachcianka i jego zakup
    poprawia humor. No chyba, ze motocykl jest Ci niezbedny :)

  • 24. Data: 2011-03-30 02:37:32
    Od: Wojtek Sobociński <s...@g...pl>

    > a po czym poznałes ze był przepracowany? bo jeśli po kolorze to on był brudny a nie
    przepracowany :-)))

    po konsystencji :)

    --
    Wojtek Sobociński