  • Data: 2014-07-23 18:29:53
    Temat: Re: Zrzuta na Snickersy?
    Od: "NetiaAbonent" <n...@a...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ToMasz" <t...@p...fm.com.pl>

    > Zus jest zupenie inną sprawą. Nasi rodzice odkładali mniej niż 5USD na
    > emeryturę, a dostają nie mniej niz 200USD.

    Emerytura to wsparcie państwa dla aktualnych emerytów a nie oszczędzanie
    pieniędzy na starość.

    > Maszynka do pieniędzy?

    Wartość emerytury nie wynika z oszczędności jakie ktoś sobie przez lata
    czynił tylko z tego, co aktualnie państwo może dać człowiekowi, który
    zasługuje na niepracę bo jest stary albo schorowany albo nie wiem co tam.
    Wszystko co ma wpływ na emeryturę to jakaś wartość pracy, którą przez lata
    wykonywał i to tylko po to, by sprawiedliwie te pieniądze dzielić a nie by
    wykluczyć możliwość takiego świadczenia w ogóle. Dzisiaj nasze państwo jest
    warte więcej, więcej zarabiamy itp itd. Dlatego nasi emeryci więcej dostają
    niż kiedyś płacili. Za chwilę mniej będą dostawać bo bardziej potrzeba na
    żarcie dla świni.

    > Niestety musimy za to płacić, nie ma wyjścia. Ale jeśli nie zaczniemy tego
    > zmieniać, stopniowo, rozważnie, spoglądąc daleko w przeszłość, ten sam
    > problem przekarzemy następnym pokoleniom.

    Daruj, se. Ci, którzy chcą oszczędzać nie potrzebują twojej pomocy a Ci
    którzy oszczędzać nie chcą nie potrzebują twojego przymusu.

    > Problem jest taki, że ludzie o tym nie wiedzą.....

    Pieprzysz od rzeczy bo Ci ktoś dał pieprzyć.