  • Data: 2017-09-28 10:53:15
    Temat: Re: Zrodlo stalego wysokiego napiecia.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ajt" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2017-09-28 o 00:37, Piotr Wyderski pisze:

    >Wydawało mi się oczywiste, że nie proponuję szeregowego łączenia
    >powielaczy, tylko dwóch kompletnych urządzeń :)

    To masz kolejne problemy:
    -maja wyprowadzenie WN, a gdzie drugi biegun tego WN?
    Polaczony z "masa" ?

    -nawet jesli jest dostepny, to czy po podlaczeniu go do potencjalu
    +25kV, izolacja bedzie dzialala ?
    przebicie do rdzenia np, bo projektant sie spodziewal, ze warstwa
    drutu przy rdzeniu bedzie na potencjale masy, i 0.5mm karkasu
    wystarczy
    (po prawdzie, do powinno wystarczyc), odstep na wyprowadzeniach, bo
    teraz iskra moze 20mm przeskoczyc.

    J.