  • 11. Data: 2015-11-06 11:10:30
    Temat: Re: Żródło napięcia AC 3-fazowe
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Artur Miller" napisał w wiadomości grup
    >kilowatowy gotowiec nie zmieści mi się do szafy :(

    Sa falowniki do silnikow.
    Te niewielkiej mocy sa i niewielkich wymiarow.

    Ale na ile tam mozna napiecie regulowac i sinus porzadny to nie wiem.

    J.

  • 12. Data: 2015-11-06 16:25:07
    Od: Adam Górski <g...@w...pl>

    On 2015-11-05 23:50, RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Bo ciężko a scalone wzmacniacze m.cz. zasilane +/-300V

    A tu taka ciekawostka https://www.apexanalog.com/products/pa94.html

    Adam

  • 13. Data: 2015-11-06 16:51:44
    Od: Artur Miller <n...@n...com>

    W dniu 2015-11-06 o 16:25, Adam Górski pisze:

    > A tu taka ciekawostka https://www.apexanalog.com/products/pa94.html
    >
    > Adam

    jest moc :) dzięki za namiar

    a.

  • 14. Data: 2015-11-06 17:57:51
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    Artur Miller wrote:

    > jest moc :) dzięki za namiar

    Mam tę moc, mam tę moc... :)

    I jedyne 175 dolców za sztukę w digikey, a Ty potrzebujesz 3. :)

    Pozdrawiam, Piotr

  • 15. Data: 2015-11-06 19:29:12
    Od: Artur Miller <n...@n...com>

    W dniu 2015-11-06 o 17:57, Piotr Wyderski pisze:

    > Mam tę moc, mam tę moc... :)
    >
    > I jedyne 175 dolców za sztukę w digikey, a Ty potrzebujesz 3. :)
    >
    > Pozdrawiam, Piotr

    przy projekcie wartym zdrowo ponad 100k EUR nie jest to problemem :)

    a.

  • 16. Data: 2015-11-06 23:12:56
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Adam,

    Friday, November 6, 2015, 4:25:07 PM, you wrote:

    > A tu taka ciekawostka https://www.apexanalog.com/products/pa94.html

    To nie jest wzmacniacz m.cz.

    Poza tym - 175 dolców za sztukę a w wersji EC $209.49. Razy trzy.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 17. Data: 2015-11-07 11:04:35
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    Artur Miller wrote:

    > przy projekcie wartym zdrowo ponad 100k EUR nie jest to problemem :)

    No chyba, że tak, w takim razie ten miś musi być drogi. :-)

    Pozdrawiam, Piotr

  • 18. Data: 2015-11-11 23:05:30
    Od: Adam Górski <gorskiamalpawpkropkapeel_@xx>

    > To nie jest wzmacniacz m.cz.

    Hmm. Power bandwidth w okolicach 300 kHz - w.cz. to też raczej nie jest.

    Adam

  • 19. Data: 2015-11-12 10:50:50
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc[kropka]pl>

    W dniu 2015-11-11 o 23:05, Adam Górski pisze:

    > Hmm. Power bandwidth w okolicach 300 kHz - w.cz. to też raczej nie jest.
    >
    > Adam

    I to tylko dla wzmocnienia większego od 100, dla G=10 będzie marne 60kHz.
    Z drugiej strony fajna kostka...
    A tak nawiasem, scalone wzmacniacze m.cz. to przecież w większości
    wzmacniacze operacyjne :-)

    P.P.