  • Data: 2014-11-23 18:52:30
    Temat: Re: Zróbmy akcję przeciwko słupkom
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > I tam konkretnie nikt nie parkuje, ale na sąsiednich klatkach do tej od
    > Nissana już nie ma,

    Zle zrozumiales co napisalem. Z tego co pamietam to slupki mocowali gdy
    chodnik wymieniali na kostke. Tam przy wielu wejsciach zaparkowac sie
    zwyczajnie nie da bo tylek by wystawal na uliczke (przypatrz sie dobrze).
    Tam gdzie miejsca wystarczajaco duzo slupek jest, ale tylko w kilku
    miejscach.

    > i to jest zapewne wytłumaczenie dlaczego Nissan się tam znalazł. Słupka
    > tam zapewne nie ma, a nissanem prawdopodobnie też wersalki nie przywieźli
    > (niepełnosprawnego też zapewne nie, bo jego najprościej załadować na
    > miejsce paxa z lewej strony - wiem bo czasem wożę).

    Tego nie wiesz ani ja ani ty. Pieprzyc bez z sensu tez nie ma sensu.
    Jesli nagminnie zagradzali wejscie bo ktos chcial cos np wniesc to w koncu
    postawili slupek ale rozsadnie czyli lamany z kluczem dla mieszkancow w
    razie potrzeby. Choc uwazam ze wystarczylaby tabliczka.

    > I teraz - nie wiem jaka jest na to rada - albo słupkować wszędzie, gdzie
    > nawet wydaje się nielogiczne (bo ktoś i tak zaparkuje)

    Mam nadzieje, ze nie jestes urzedasem od HGW ;)

    >, albo zlikwidować słupki, ale za to bezpardonowo wywozić.

    Wystarczy montowac z sensem, a nie budowac nie wiadomo po co parking i
    jeszcze go oslupkowac rurami bez ocynku. :)
    Tu widac jak rzadzi miasto a jak wspolnota ( choc z tym w zaleznosci od
    zarzadu akurat tez roznie bywa
    http://goo.gl/maps/EnPRh
    ale przewaznie potrafia :)

    Niestety najwiekszego pierdolca na punkcie nieocynkowanych slupkow to ma
    HGW. Nie wiem, byc moze do kogos kasa plynie szerokim strumieniem.
    Widac ze ludzie sie buntuja:
    http://ursynow.tv/list-otwarty-do-pani-hanny-gronkie
    wicz-waltz/
    Od siebie to nigdy nie glosowalem na te wredna babe i szczerze to nie moge
    na nia patrzec. No ale wiadomo, Wawa to miasto urzednicze z poteznym
    wzrostem ostatnio w tym zakresie wiec na wybory z rodzinami ma kto chodzic.
    Dlatego niestety bedzie tu pierdziec w stolek do konca swiata i dupa blada:)