  • Data: 2014-11-23 19:17:50
    Temat: Re: Zróbmy akcję przeciwko słupkom
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-11-23 18:52, Czesław Wiśniak wrote:

    > Tego nie wiesz ani ja ani ty.

    Wybacz, ale wiem. Doskonale rozumiem, że jak zapytasz kierowcę każdego
    źle zaparkowanego samochodu, to dowiesz się, że właśnie mu żona rodzi/
    matka umiera/ dziecko z oddziału onkologicznego przywiózł/ żona go
    właśnie zdradza albo ma 1000 innych ważnych powodów. Przykro mi burzyć
    twoją wiarę w doskonałą ludzkość, ale prawda jest taka, że kłamią a
    chodzi o to, że "muszą przecież gdzieś zaparkować" i resztę mają w
    dupie. Jak chcesz to sobie wierz, w co chcesz, ale nie wymagaj od innych
    bycia naiwnymi frajerami.

    Zresztą - czy coś przywieźli, czy niepełnosprawnego odbierali to ich
    akurat nie usprawiedliwia. Ani literalnie, ani nawet po ludzku, gdyż
    chodzi o... raptem kilka metrów. Słownie długość samochodu. Chodzi o to,
    że jakiś buc musiał zaparkować jak najbliżej pokoju jadalnego i nie ma
    co do tego dorabiać nieprawdopodobnych teorii.

    > Pieprzyc bez z sensu tez nie ma sensu.

    No własnie - więc lepiej nie pieprzyć, jak to ktoś niby legalnie pod
    klatką zaparkował, a skupić się na bezprzecznych faktach. Na obrazku
    mamy nieprawidłowo zaparkowany samochód.

    > Mam nadzieje, ze nie jestes urzedasem od HGW ;)

    Nie.

    Shrek.