  • Data: 2013-11-12 00:12:58
    Temat: Re: Zrobie sobie Harleya
    Od: p...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    Witam ponownie szanownych precli :)

    Dzięki Kuczowi zainteresowałem się XSami. W ten oto sposób nabyłem trochę dzialajaca
    XS 400. Trochę na innym "forumie" pomógł m.in. Amil i Adam M, i w ten oto sposób za
    pomocą internetowych poradników w zaciszu domowo-garażowym wystrugałem Ścigałkę. Moze
    jeszcze nie jest doprowadzona do perfekcji ale niewiele jej brakuje. Frajda z jazdy
    27 konnym motocyklem - cudowna!

    A czemu sie chwale? Bo mi tutaj maverik napisal ze przy wykorzystaniu wlasnej
    lakierni i warsztatu wydal 27 tysiakow na jakiegos strucla i smiech go ogarnia jak
    ktos chce wystrugac cos za 10k zl. No wiec tu poszlo o wiele wiele mniej, a
    wymienione bylo mnostwo rzeczy :) Chociaz tez slyszalem o gosciu co wydal 60 000zl na
    przerobke CX500... Co kto lubi.

    Jaki z tej historii moral? Taki, ze przerabianie motocykli to nie jest jakas
    kosztowna sprawa. Moze nie zajme 9 miejsca w konkursie customow ale frajda jest.
    Dziekuje, dobranoc :)

    http://bit.ly/18mLRyu