  • Data: 2015-09-15 11:17:22
    Temat: Re: Zrezygnowałem z Play
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> szukaj wiadomości tego autora

    news:mt8jd9$gpr$1@node2.news.atman.pl...

    > No i to jest wydumane. Bo skoro "bez umowy" i w ogóle na żywioł, to skąd
    > problem nagle faktury na "Jan Nowak" zamiast na "Jan Nowak Stolarnia"?
    > Klient dostaje FV na te dane, które podaje.

    Jest kilka możliwości powstania błędów w fakturze.
    Klient może zapomnieć podać danych, a wystawca znajdzie je sobie w
    Internecie, gdzie mogą być błędne. Miałem taki przypadek
    Osoba wystawiająca fakturę może się pomylić przy wpisywaniu danych.
    Klient może zmienić dane pomiędzy wystawieniem dwóch faktur przez
    sprzedawcę. Miałem taki przypadek, że spółka zmieniła sobie adres rejestrowy
    w KRS-ie.

    > Pomijając już fakt, że wystawienie faktury na "Jan Nowak" jest
    > wystarczające do zaksięgowania jej w firmie "Jan Nowak Stolarnia"
    > (byleby NIP był).

    Nju mobile wystawia faktury bez NIP-u.

    http://www.njumobile.pl/obsluga/faktury-i-platnosci,
    zapoznaj-sie-z-faktura-nju-mobile

    Ale to podobno nie przeszkadza odliczać VAT za usługi telekomunikacyjne.

    http://interpretacja-podatkowa.pl/interpretacja/poka
    z/1-_podatek-od-towarow-i-uslug-oraz-podatek-akcyzow
    y_/2-podatek-od-towarow-i-uslug/13386-faktura-numer-
    identyfikacji-podatkowej-prawo-do-odliczenia-uslugi-
    telekomunikacyjne.html

    --
    Pozdrawiam,

    yabba