    From: Ofka <j...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Zostawić zimowe?
    Date: Mon, 14 Mar 2011 00:31:38 +0100

    Dnia Mon, 14 Mar 2011 00:19:42 +0100, szufla napisał(a):

    > Twoi koledzy maja racje. Spokojnie mozesz wyjezdzic te zimowki, musisz tylko
    > nie miec "goracej glowy" jak wiekszosc szczawi tutaj.
    > Ja tak wyjezdzilem 2 komplety.
    > http://www.oponeo.pl/artykul/opony-zimowe-latem

    W artykule znalazłam chyba rozwianie wszystkich moich wątpliwości. Treść
    pokrywa się z tym, co napisał i Stefan, i Przemysław (Dzięki! :))

    Tych 4 mm pewna nie jestem, ale że powyżej 3, to już tak. Sprawdzę rano.

    Smarkaczem nie jestem (matka dzieciom), na drogach nie szaleję. Mimo to
    może przedłużę żywot tym oponom do końca maja. Upały jeszcze nie takie
    straszne będą, a ja się pozbieram po ostatniej naprawie. To pływanie na
    zakrętach w czasie upałów jednakowoż mnie nie nęci... ;)

    Pytania - nowe, czy używane? nie będę zadawała, bo jak już się
    zorientowałam to jest pytanie jak o wyższość świąt wielkiejnocy nad
    świętami bożego narodzenia i wraca na grupę jak bumerang. Poczytam więc
    sobie archiwa.

    Bardzo Ci dziękuję :)
    Dobrej nocy.

    --