  • 21. Data: 2021-08-10 10:32:52
    Temat: Re: Zostałem SESZOWANY ;-)
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu poniedziałek-09-sierpnia-2021 o 22:31, LordBluzg(R) pisze:
    > ale korzyści dla mnie z tego,
    > też jakieś są

    Mógłbyś wyliczyć ;-)

  • 22. Data: 2021-08-10 10:40:49
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu poniedziałek-09-sierpnia-2021 o 23:09, r...@k...pl pisze:

    > Jeszcze nie było gotowe pakietu reklam dla ciebie. A może wtedy jeszcze nie
    > zapisał sobie twojej komórki :)

    Heheheh.... Sprawdziłem. To numer stacjonarny ;-)

    A komputery w bankach odpoczywają przez łikend żeby mieć siłę na kolejny
    tydzień pracy ;-)

  • 23. Data: 2021-08-10 10:44:25
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 10 Aug 2021 10:40:49 +0200, _Master_ wrote:

    > Heheheh.... Sprawdziłem. To numer stacjonarny ;-)
    >

    > A komputery w bankach odpoczywają przez łikend żeby mieć siłę na kolejny
    > tydzień pracy ;-)

    W ktorych bankach?
    Internet dziala caly czas, tylko czasem mam info "w nocy z soboty na
    niedziele robimy aktualizacje".

    J.

  • 24. Data: 2021-08-10 10:45:01
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Dobrze kombinujesz ale wychodzi na to że to mała firma choć szanowana
    która jedzie analogowo. Nie przyjmuje płatności kartą.
    Papier i długopis i stacjonarny numer telefonu.
    Zapewne dzięki STAŁOŚCI ;-) klienci ciągle przychodzą.

  • 25. Data: 2021-08-10 10:45:49
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu wtorek-10-sierpnia-2021 o 09:17, J.F pisze:
    > No chyba, ze po pierwszej wizycie Master wpisal nr do telefonu swojego

    Nie jestem taki drobiazgowy ;-)

  • 26. Data: 2021-08-10 10:50:41
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu wtorek-10-sierpnia-2021 o 09:14, J.F pisze:
    > Pozostaje sie pocieszyc, ze czesto to za pozno - okulary kupiles i
    > kolejnych na razie nie chcesz.
    >
    > Ale ale ... optyka jak znalazles? Naprawde nie wpisales wczesniej do
    > googla "okulary" ?

    Pacz kurwa ja jakiś nienormalny jestem. Optyk z polecenia kolegi. ;-)

    Jakby było od groma tych możliwości SKESZOWANIA to bym to olał.
    Codziennie to widzę.

    Ale to było tak DOBITNE że mnie się ciśnienie podniosło ;-)

    PS. Jest jeszcze jeden ślad: Płaciłem za parkomat gotówką wpisując numer
    rejestracyjny samochodu żony ;-)

  • 27. Data: 2021-08-10 11:02:33
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2021-08-10 o 00:54, LordBluzg(R) pisze:

    > Nojak nie jesteś przewodnikiem, to musisz być izolatorem :D
    >
    > Fajna funkcja ten izolator. Korzysta z innych przewodników a sam jest
    > zwyczajnym pasożytem :]

    I tu jesteś w błędzie.
    Pasożytem jest osobnik który w wątku o niechcianych reklamach
    przekonuje że on je lubi czyli są ok.

    Pozdrawiam

  • 28. Data: 2021-08-10 11:04:23
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2021-08-10 o 10:32, _Master_ pisze:

    > Mógłbyś wyliczyć ;-)

    Z pasożytami nikt nie chce się zadawać.
    Więc pasożyt ma radochę że chociaż jakieś firmy ślą mu maile, smsy
    czy inne informacje.
    I nie może zrozumieć że inni tego spamu nie chcą.

    Pozdrawiam

  • 29. Data: 2021-08-10 11:27:06
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu wtorek-10-sierpnia-2021 o 10:44, J.F pisze:
    > W ktorych bankach?
    > Internet dziala caly czas, tylko czasem mam info "w nocy z soboty na
    > niedziele robimy aktualizacje".

    A przelew idzie 3 dni. Zapytaj w banku DLACZEGO ;-)

  • 30. Data: 2021-08-10 11:53:20
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 10 Aug 2021 11:27:06 +0200, _Master_ wrote:

    > A przelew idzie 3 dni. Zapytaj w banku DLACZEGO ;-)

    Bo KIR wylacza swoje komputery na soboty, niedziele i swieta.

    Albo nie wylacza, ale wstrzymuje przetwarzanie sesji ...

    J.