  • 31. Data: 2021-08-10 12:02:52
    Temat: Re: Zostałem SESZOWANY ;-)
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 10 Aug 2021 10:50:41 +0200, _Master_ wrote:

    > Pacz kurwa ja jakiś nienormalny jestem. Optyk z polecenia kolegi. ;-)

    Twarzą w twarz, przez telefon, przez e-mail, przez Whatsapp ? :-)

    > Jakby było od groma tych możliwości SKESZOWANIA to bym to olał.
    > Codziennie to widzę.
    > Ale to było tak DOBITNE że mnie się ciśnienie podniosło ;-)

    A jakie firmy tak sie teraz reklamuja?

    No coz, nie od dzis kraza plotki, ze ludzie o czyms _mówili_, a potem
    przychodzily reklamy na ten temat.
    Google i Apple nawet nie ukrywaja, ze czasem podsluchuja.

    Co prawda:
    https://www.komputerswiat.pl/artykuly/redakcyjne/czy
    -smartfony-nas-podsluchuja-eksperci-to-sprawdzili/f6
    gqznl

    Ale ... kto zaplacil za badania?

    > PS. Jest jeszcze jeden ślad: Płaciłem za parkomat gotówką wpisując numer
    > rejestracyjny samochodu żony ;-)

    A wyswietlaja sie tobie, czy zonie ? :-)

    O tym wpisaniu numeru, to juz raz jakas polemika byla, ale widac
    nieskuteczna.

    J.

  • 32. Data: 2021-08-10 12:09:26
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu wtorek-10-sierpnia-2021 o 11:53, J.F pisze:
    > Albo nie wylacza, ale wstrzymuje przetwarzanie sesji ...

    To miało być porównanie "leniwych" systemów bankowych googlowskich
    wymiataczy co nie odpoczywają bo czas to pieniądz ;-)

  • 33. Data: 2021-08-10 12:11:50
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 4 Aug 2021 20:49:40 +0200, _Master_ wrote:
    > Co jest bardziej prawdopodobną przyczyną NACHALNEGO wyświetlania mi
    > reklam okularów?
    > - wyciek z systemu/komputera optyka który okulary produkował?
    > - wyciek z NFZ informacji o refundacji okularów?
    > - czy to że siedziałem z godzinę w okularach również przed ekranem
    > smartfona? ;-)
    >
    > Może te kamerki jednak zaklejać? ;-)

    P.S. Sprawdz
    https://tech.wp.pl/masz-smartfona-z-androidem-zobacz
    -co-podsluchal-gdy-rozmawiales-6334519595128961a

    moze akurat sie cos nagralo ...

    J.

  • 34. Data: 2021-08-10 12:15:02
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu wtorek-10-sierpnia-2021 o 12:02, J.F pisze:

    > Twarzą w twarz, przez telefon, przez e-mail, przez Whatsapp ? :-)

    Jak piszę że analogowo to ANALOGOWO. Nie używam srajbuków whatsaupów.
    Normalnie rozmawiam z ludźmi ;-)

    > A jakie firmy tak sie teraz reklamuja?

    Takie które robią coś z czego klienci są zadowoleni a reklama jest
    pocztą pantoflową. Znam takie firmy. Może jest ich coraz mniej ale są.

    > A wyswietlaja sie tobie, czy zonie ? :-)

    Mi

  • 35. Data: 2021-08-10 13:40:45
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 10 Aug 2021 12:15:02 +0200, _Master_ wrote:

    > Jak piszę że analogowo to ANALOGOWO. Nie używam srajbuków whatsaupów.
    > Normalnie rozmawiam z ludźmi ;-)

    Przez telefon? :-)

    > Takie które robią coś z czego klienci są zadowoleni a reklama jest
    > pocztą pantoflową. Znam takie firmy. Może jest ich coraz mniej ale są.

    Chodzi mi o to jakie firmy okularowe Cie teraz zalewaja reklamami.
    Nie ma ich znow tak duzo - tzn tych duzych, ktore stac na duze
    reklamy.

    > Mi

    A samochod zony. Ale mogles gdzies nr rejestracyjny wpisac :-)

    J.

  • 36. Data: 2021-08-10 15:10:04
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu wtorek-10-sierpnia-2021 o 13:40, J.F pisze:

    > Przez telefon? :-)

    Ale tylko przez analogową sieć wewnętrzną ;-)

    > Chodzi mi o to jakie firmy okularowe Cie teraz zalewaja reklamami.
    > Nie ma ich znow tak duzo - tzn tych duzych, ktore stac na duze
    > reklamy.

    Zainstalowałem Aguarda i kupowałem przez 3 dni odkurzacz ;-)

    Także teraz same odkurzacze na ekranie.

    Jak wyłączę adguarda oczywiście ;-)

    > A samochod zony. Ale mogles gdzies nr rejestracyjny wpisac :-)

    Cholera to przez księdza w konfesjonale. On wygadał że to z moich
    pieniędzy ;-)

  • 37. Data: 2021-08-10 15:22:03
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 10 Aug 2021 15:10:04 +0200, _Master_ wrote:
    > Ale tylko przez analogową sieć wewnętrzną ;-)

    > Zainstalowałem Aguarda i kupowałem przez 3 dni odkurzacz ;-)
    > Także teraz same odkurzacze na ekranie.

    No ale to normalne ... i pożądane - chcesz reklamy odkurzaczy.
    No chyba, ze chcesz od googla opcji "wiecej nie - juz kupilem" :-)

    J.

  • 38. Data: 2021-08-10 18:44:58
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu wtorek-10-sierpnia-2021 o 15:22, J.F pisze:

    > No ale to normalne ...

    Dla mnie to nie normalne bo ja zapłaty za oglądanie tych reklam nie
    dostałem ;-)

    Tak. Jak przez 3 dni na 3 urządzeniach przeglądam strony sklepów i forów
    ;-) to dotychczasowe doświadczenie mi mówi że będą mi teraz podsuwać
    reklamy odkurzaczy.

    Ale jak nie używam komputera do przeglądania okularów a ślady w sieci
    mojego zakupu są dość dyskusyjne...

    A reklamy pojawiają się dopiero jak siedzę w Okularach godzinę przed
    smartfonem (testowałem te okulary)
    to jest to dla mnie jeszcze bardziej NIENORMALNE ;-)

  • 39. Data: 2021-08-10 20:42:47
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 09.08.2021 o 22:09, _Master_ pisze:
    > Ja wiem że to się wydaje śmieszne i normalny użtkownik powinien wiedzieć
    > że szpiegują go wszędzie ale...
    >
    > Czy miarka się powoli nie przelewa?
    >
    > Czy za samą wygodę pozwalamy im na to wszystko?
    >
    > Może niech rozdają komórki za darmo jak twierdzi pewna pisarka ;-)
    >
    > Wtedy jest jakaś transakcja, jest towar jest i zapłata.
    >
    > PS. chyba zacznę używać przeglądarki która robi w konia algorytmy robiąc
    > kliki na losowe linki.

    Zależy. Jak dla mnie główny problem, że nie wszyscy mają dostęp do tych
    danych. Gdyby mieli, mieliby większą świadomość inwigilacji. Może by coś
    udostępnili a czegoś innego nie.

  • 40. Data: 2021-08-10 20:59:09
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu wtorek-10-sierpnia-2021 o 20:42, ii pisze:

    > Zależy. Jak dla mnie główny problem, że nie wszyscy mają dostęp do tych
    > danych. Gdyby mieli, mieliby większą świadomość inwigilacji. Może by coś
    > udostępnili a czegoś innego nie.

    Dziwna logika.

    Dla mnie wygląda to jak zajmowanie Krymu za pomocą zielonych ludzików
    przez Putina.