    From: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Żółte światło
    Date: Sun, 23 Jan 2011 13:49:20 +0100

    news-gazeta pisze:
    > Nie macie wrażenia że światło żółte w Polsce świeci się zbyt krótko?
    > Czasami trzeba albo awaryjnie hamować przed czerwonym albo niestety
    > wpada się na czerwonym już.
    > W europie zachodniej te żółte zdecydowanie dlużej się pali.

    nie
    jadę sobie ostatnio partnerem 1.1 wiec kopyto ma jak maluch. patrze
    żółte. rzeczywiście musiałem zahamować. kolumbryna jest trochę,
    hamowanie było takie średnie, silnikiem bym niedał rady. w koncowym
    momencie hamowania, przelatuje obok mnie lewym pasem jakieś auto, za nim
    , prawie na zderzaku drugie. FAjnie - myśle sobie patrząc przez lewe
    okno, ale z zamyślenia wyrywa mnie pisk opon ( zima puściła wiec
    rajdowcy na tor wrócili). patrze w lusterko a za mną ambulans! nie
    uprzywilejowany, ale kierowca bądź co bądz - zawodowy. Dla niego żółte
    to sygnał do dodania gazu, ewentualnie - oni jadą - ja też jade.
    pusciłem hamulec, dokulałem sie 3 metry(wjechałem lekko na pasy) i
    dobrze ze tak zrobiłem bo facet zatrzymał sie mniej niż metr za mną.
    przechodnie tylko kiwali głowami....

    kultura jazdy kuleje, nie światła.

    ToMasz