eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetŻółtawy obraz monitoraRe: Żółtawy obraz monitora
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!goblin1!goblin.
    stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.new
    s.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: Żółtawy obraz monitora
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    References: <5cc6fec9$0$541$65785112@news.neostrada.pl> <qa76o9$stn$1@dont-email.me>
    <5cc7346a$0$508$65785112@news.neostrada.pl>
    <qa7g7j$efr$1@node2.news.atman.pl> <qa7l8b$sbr$1@dont-email.me>
    <qa8se7$u4k$1@node2.news.atman.pl>
    <5cc8156f$0$505$65785112@news.neostrada.pl>
    <qabi9o$pf9$1@node2.news.atman.pl> <qacr1j$cp2$2@dont-email.me>
    From: Marcin N <m...@o...pl>
    Date: Thu, 2 May 2019 06:37:52 +0200
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/60.6.1
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <qacr1j$cp2$2@dont-email.me>
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Language: pl
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 34
    Message-ID: <5cca741e$0$500$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 188.146.164.144
    X-Trace: 1556771870 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 500 188.146.164.144:33152
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.pecet:1262684
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2019-05-01 o 21:11, Filip454 pisze:
    > W dniu 2019-05-01 o 09:36, ń pisze:
    >> Np. powtarzanie ramek lub interpolację ramek.
    >> W skrajnym przypadku potrafi wyjść kompletna kasza na monitorze.
    >>
    >>
    >> -----
    >>> co może powodować kiepska jakość kabla?
    >>
    >
    > Fajne banialuki opowiadasz. Jak sobie ustawię 1080i to będzie 1080i z
    > interpolacją, jak jej nie ustawię, to jej nie będzie.

    "i" oznacza "interlaced" a nie "interpolated".

    Coraz dziwniejsze rzeczy czytam w tym wątku.
    Prawda jest taka, że sygnał cyfrowy jest bardzo odporny na błędy.
    Protokół HDMI (i inne) potrafi dokonać detekcji (wykrycia) błędów w
    przesyle i w małym zakresie potrafi te błędy skorygować, a jeśli nie da
    się skorygować - to żąda ponownego wysłania, a jeśli i to nie pomoże to
    ostatecznie wyświetli obraz z błędami, co na ogół oznacza czarny ekran.
    Bardzo, ale to bardzo rzadko pojawia się zamrożona ramka z artefaktami.
    Przy czym nie są to ledwo dostrzegalne błędy - widać je na pierwszy rzut
    oka.

    Jeśli więc "na oko" wydaje się, że obraz jest ok - to znaczy, że jest
    idealnie taki, jaki został nadany a kabel za 10 zł, którym został ten
    obraz przesłany - jest sprawny w 100%.

    Piszę to jako inżynier telekomunikacji od przesyłania sygnałów cyfrowych.


    --
    MN

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: