eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyŻodyn się tego nie spodziewał, żodyn że pieszych więcej zginieRe: Żodyn się tego nie spodziewał, żodyn że pieszych więcej zginie
  • Data: 2019-09-30 09:12:08
    Temat: Re: Żodyn się tego nie spodziewał, żodyn że pieszych więcej zginie
    Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 29.09.2019 o 23:03, kk pisze:

    > Nie, Ty jesteś.

    Ja się zatrzymam przed przejściem...

    > Ja tu o prawach i zachowaniach pieszych.

    A ja nie. Ja o tym, czy wolno się zatrzymać, czy nie.

    > Nie, Ty przejedziesz.

    Jakim cudem? Ja się zatrzymam przed przejściem.

    > Ty nie odróżniasz szczególnych okoliczności od
    > zasady, która mówi, że pieszy nie może wejść przed nadjeżdżający pojazd

    To, że pieszemu nie wolno, nie oznacza równocześnie, że chciałbym go
    przejechać, jeśli pomimo zakazu wejdzie.
    Po co ma mi wchodzić pod nadjeżdżający pojazd, skoro mogę się zatrzymać?

    > i kierowca może to właśnie zakładać i może dla bezpieczeństwa użyć
    > klaksonu

    Serio? Mam klaksonem straszyć dziecko albo staruszkę, żeby wskoczyła mi
    pod samochód?
    Ręce opadają...

    >albo zatrzymać się gdy wydaje się inaczej.

    Czyli jednak wolno się zatrzymać.
    Cieszę się, że doszedłeś do tego samodzielnie i bez mojej pomocy.
    Brawo.

    Pozdrawiam
    Piotr