  • Data: 2013-03-21 20:25:00
    Temat: Re: Znowu zima zaskoczyła... kierowców ciężarówek
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 21 Mar 2013 10:42:02 -0700 (PDT), WS napisał(a):
    > Tylko skad przed wjazdem na jakis odcinek ma wiedziec, ze jest kiepsko
    > odsniezony, czy tez jakies gorki sa ;)
    > Ktos napisal. ze powinni wtedy przez miasto jechac - ja np. nie znam
    > zupelnie tamtych okolic i w razie podejrzen o kiepskie warunki
    > wybralbym wlasnie obwodnice - majac nadzieje, ze jest najlepiej
    > utrzymana ;)

    Z tym ze oni w wiekszoscci pewnie wiedza - nie pierwszy raz tam jezdza, a i
    CB maja i moga zapytac.

    Tylko ... tym ciezszym przez miasto nie wolno ?

    > A jak juz na CB sie dowiedza, ze zablokowane to raczej nie jada,
    > wybiet=raja inna droge lub robia obowiazkowa przerwe na jakims parkngu
    > - ale ktos musi byc pierwszy ;)

    Przerwa ich chyba nie urzadza - tzn oplaca im sie kilka czy kilkanascie
    godzin, a przez tyle lod nie stopnieje :-(

    > PS. Za to karalbym w dosc ewidentnych sytuacjach typu jakis TIR nie
    > moze podjechac pod gorke, to drugi wyprzedza/omija go i staje obok,
    > bo tez nie moze...

    A to ewidentna sytuacja ? Jedziesz, jakas d* na letnich oponach pas
    blokuje, to co robisz ?
    Stajesz i czekasz az przejedzie ? A sp* do Niemiec, tam bedziesz mile
    widziany :-)

    J.