  • 11. Data: 2012-04-05 15:07:19
    Temat: Re: Znowu zdjęcia - Radom Air Show 2011 "na chłodno"
    Od: Tomasz Worek <t...@g...com>

    W dniu sobota, 31 marca 2012, 17:01:54 UTC+2 użytkownik r...@o...pl napisał:

    > Bardzo dobrze zrobione, przyciaga oko. Wybierz 12 roznych, zrob z nich
    > kalendarz. To z pilotami daj na okładkę. Albo zrob z tego plakaty.
    > Wydrukuj 5-10 sztuk. Znajdz ksiegarnie, ktora to wystawi na polke. Jak
    > sie nie sprzeda to wycofasz, rozdasz znajomym i zmienisz hobby ;-)

    Żeby to było takie proste :)

    Wybór zdjęć to największy problem w tym całym hobby - ledwo udało mi się wybrać te 30
    zdjęć, nie umiałbym wybrać z tego 12 najlepszych - lepiej powiększyć liczbę miesięcy
    :P

    Pozdrawiam, Tomasz

  • 12. Data: 2012-04-05 15:17:15
    Od: Tomasz Worek <t...@g...com>

    W dniu czwartek, 5 kwietnia 2012, 11:23:51 UTC+2 użytkownik Nathan napisał:
    > Jak się nie da jak "się da się" ;)
    >
    > https://picasaweb.google.com/104817861984950316327/R
    adom

    Oooo to już jest nas dwóch ;) W 2009 też byłem, chociaż ze względu na wypadek
    wolałbym o tamtej edycji zapomnieć (ale Red Arrows byli super!). Miałem dwa razy
    krótsze szkło, co widać na zdjęciach :)

    http://www.tomaszworek.com/galeria-radom_air_show_20
    09--pl-23.html

    Pozdrawiam, Tomasz