    From: "Karolik" <g...@d...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Znowu ronda :)
    Date: Mon, 11 Nov 2013 08:01:04 +0100
    <1...@m...org> <Pine.WNT.4.64.1310282220451.524@quad>
    <oj7vdaauggrv$.dlg@myjk.org> <l5mlv4$n3s$1@node2.news.atman.pl>
    <527f4796$0$2292$65785112@news.neostrada.pl>
    <l5nim7$g60$1@node2.news.atman.pl>
    <527f5bbe$0$2156$65785112@news.neostrada.pl>

    Użytkownik "Akarm" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:527f5bbe$0$2156$65785112@news.neostrada.pl...

    > Czyżbyś uważał, że na klasycznym skrzyżowaniu art. 22 już nie obowiązuje?
    > Powtórzę: nie pisz bzdur. Zapoznaj się z PoRD.

    Czytaj bardziej uważnie, bo wyciągasz niezasadne wnioski.
    Ja nigdzie nie pisałem tak jak mi wmawiasz. Oczywiście, że art. 22 też
    obowiązuje.

    > Na skrzyżowaniach z ruchem okrężnym oznakowanie przed skrzyżowaniem nie
    > obowiązuje? Reguła prawej strony też nie obowiązuje?

    Czytaj bardziej uważnie, bo wyciągasz niezasadne wnioski.
    Ja nigdzie nie pisałem tak jak mi wmawiasz.
    Napisałem wyraźnie
    "JAK JUŻ OBAJ KIEROWCY ZNAJDUJĄ SIĘ NA RONDZIE"
    a później :
    "JEŻELI OBAJ KIEROWCY SĄ NA SKRZYŻOWANIU",
    i pisałem o różnicy w określeniu pierwszeństwa TYLKO NA PODSTAWIE ZNAKÓW,
    bo tu występuje różnica. Nie pisałem o art. 22, bo on oczywiście
    obowiązuje i tu i tu, zarówno przed skrzyżowaniem jak i na skrzyżowaniu
    jakiekolwiek by ono nie było.

    > Wyobraź sobie, że te same zasady obowiązują na *każdym* skrzyżowaniu.

    Nic nowego nie odkryłeś. Gdybyś czytał post bez pośpiechu to wyciągnąłbyś
    prawidłowe wnioski.

    > Zatem powtórzę kolejny raz: nie pisz bzdur.
    >
    > Akarm

    Zatem powtórzę kolejny raz : CZYTAJ BEZ POŚPIECHU.