    From: "Agent" <w...@o...ue>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Znowu pytanie o lodówkę
    Date: Tue, 24 May 2011 11:07:29 +0200

    Użytkownik "Agent" <w...@o...ue> napisał w wiadomości
    news:irfr7j$net$1@news.onet.pl...
    > Powracam do tematów letnich czyli klimatyzacja i lodówki :) Z lodówek
    > turystycznych dostępne są te tanie na ogniwo Peltiera i drogie
    > sprężarkowe. Mnie interesuje tania sprężarkowa :). Czy taka lodówka jak ta
    > http://allegro.pl/lodowka-turystyczna-mpm-inox-kl-a-
    tani-kurie-i1620374616.html
    > będzie działała bezawaryjnie w samochodzie? Bo słyszałem że lodówki nie
    > lubią wstrząsów i nawet po przeprowadzce zaleca się odczekanie przed
    > uruchomieniem. Ceny lodówek sprężarkowych typowo turystycznych wbijają w
    > fotel - są droższe niż niektóre szafy dwudrzwiowe czyli lodowki domowe.

    A no i jeszcze jedno. Czy taka lodówka nie wyzionie ducha zamknięta w
    bagażniku w sedanie. Bo tak sobie myślę że nawet jak bedę miał włączoną
    klimę na 21 stopni to w bagażniku i tak będzie sporo więcej i słaba
    wentylacja. Można by też przed przednie siedzenie ale ten pomysł mniej mi
    sie podoba. Czekam na opinie.