  • 61. Data: 2010-09-09 12:23:15
    Temat: Re: Znowu kretyni doprowadzili do wypadku
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "jerry" <j...@w...sam.wiesz.co.o2.pl> napisał w wiadomości
    news:4c88b52d$0$27038$65785112@news.neostrada.pl...
    Użytkownik "Robert Wicik" <r...@N...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:i6abir$s4d$1@news.onet.pl...
    > I co - jakiś dureń ustawił bez powodu 80?
    >Oczywiście, że nie. Co z tego, że bezkolizyjna, skoro łata na łacie
    >łatę łatą pogania

    Bzdura.
    Łapali za nowym wiaduktem, który ma chyba ze 3 lata, asfalt jest jak igła.

  • 62. Data: 2010-09-09 12:26:10
    Temat: Re: Znowu policja doprowdzaiła do wypadku
    Od: Przemysław Czaja <p...@p...fm>

    Użytkownik "Cavallino" <>

    > Bo tak było.
    > I im szybciej to pojmiesz tym lepiej.
    > To że zbyt mały odstęp, albo zwykłe zagapienie się do tego przyłożyło,
    > to jest oczywiście prawdą, ale bezpośrednią przyczyną wypadku były
    > działania polucjanta.

    Na przejeździe kolejowym zatrzymał się pociąg, szlabany opuszczone -
    kierowca samochodu jechał zbyt szybko, był roztargniony wpakował się w
    pociąg - oczywiście bezpośrednią przyczyną katastrofy był maszynista
    który zatrzymał lokomotywę.

    Twój tok myślenia przypomina mi sranie do umywalki, mało, że smierdzi,
    to jeszcze nie chce spływać, podobnie jak ty.

  • 63. Data: 2010-09-09 12:26:38
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 09 Sep 2010 12:21:27 +0200, osobnik zwany jerry
    wystukał:

    > środkiem ciężkości. Oczywiście łatwiej ograniczenie postawić, niż
    > naprawić porządnie bo kasę musiałby wyłożyć ZDM, a nie DDKiA

    nie ma takiej możliwości. Zawsze płaci zarządca drogi. Więc albo jest to
    droga krajowa i wtedy GDDKIA albo wojewódzka i wtedy zarząd wojewódzki
    albo miejska i wtedy ZDM.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 64. Data: 2010-09-09 12:27:14
    Od: Piotr Jurczak <p...@p...pl>

    W dniu 2010-09-09 12:14, Cavallino pisze:
    > Użytkownik "Piotr Jurczak" <p...@p...pl> napisał w
    > wiadomości news:

    > Oczywiście że się podszywa, ten sam co na tej grupie nie raz i nie dwa.
    > Tomasz Bartowiak się ta menda nazywa.

    > Ok, zwracam honor, jeśli nie Ty byłeś autorem tego podszywania.
    > Było od razu tak napisać, już zgłosiłem tą podszywkę w odpowiednie miejsce.
    No dobra, od razu lepiej jak sprawdzisz ip to może skojarzysz kogoś z
    icpnet.pl. Uważam że takie podszywanie się pod kogoś to chamstwo i
    kryminał, ale w tym wypadku to raczej piaskownica. Sprawdź np w źródłach
    wiadomości na p.m.s, jeśli znajdziesz podobny to jest szansa że to ten
    pajac. Nie jest to stuprocentowej bo może nadawać z kilku różnych
    komputerów.
    Pozdrawiam

  • 65. Data: 2010-09-09 12:29:23
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Przemysław Czaja" <p...@p...fm> napisał w wiadomości news:

    >Mój tok myślenia przypomina mi sranie do umywalki, mało, że smierdzi, to
    >jeszcze nie chce spływać, podobnie jak ja

    Niestety, masz rację, więc napraw to i jednak spłyń gdzie Twoje miejsce.

  • 66. Data: 2010-09-09 12:30:41
    Od: Piotr Jurczak <p...@p...pl>

    W dniu 2010-09-09 12:19, Cavallino pisze:
    > Użytkownik "Robert Wicik" <r...@N...onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:i6ac7a$tv2$1@news.onet.pl...

    > Nie, mają gdzieś swoje obowiązki, które są nałożone ustawowo.
    > Tak samo te o odpowiadaniu na korespondencję od obywateli, jak i
    > sensowne ustawianie znaków.

    Mailowe powiadomienie nic nieda, to taka łatwizna. Urzędnik jak dostanie
    pismo na papierze, zadekretowane musi na nie odpowiedzieć. Trzeba tylko
    napisać rozsądnie, to odpowiedź będzie rozsądna. Zawiłe tłumaczenie
    spowoduje tylko to że będą się przerzucać pomiędzy wydziałami i g* z
    tego wyjdzie.

  • 67. Data: 2010-09-09 12:33:07
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Piotr Jurczak" <p...@p...pl> napisał w wiadomości

    > No dobra, od razu lepiej jak sprawdzisz ip to może skojarzysz kogoś z
    > icpnet.pl.

    Przecież kojarzę.
    Już kiedyś przeprowadziłem śledztwo jak tu się na grupie podszywał pod
    różnych ludzi.

    Wyszło że nazywa się Tomasz Bartowiak.
    Kiedyś pisał z maila: t...@a...pl, potem z innych, ale
    niezmiennie w ten sam sposób.
    Oczywiście ciągle z icpnet.

  • 68. Data: 2010-09-09 12:33:28
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > jest to
    > droga krajowa i wtedy GDDKIA albo wojewódzka i wtedy zarząd

    A jak ulicami miasta przechodzi droga krajowa, ale zapadlo sie
    torowisko dla tramwajow ?
    albo trzeba wymienic rury pod jezdnia ?

    Cos mi sie wydaje ze jakos sie dziela zarzadem i kosztami.

    Bo tak dalej patrzac .. GD robi obwodnice, a miastu dochodzi wtedy
    koszt utrzymania drogi w centrum - obwodnice sie miastu nie
    oplacaja :-)

    J.

  • 69. Data: 2010-09-09 12:34:19
    Od: Przemysław Czaja <p...@p...fm>

    Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Użytkownik "Przemysław Czaja" <p...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Niestety, masz rację, więc napraw to i jednak spłyń gdzie Twoje
    > miejsce.

    Ja nie kryje się za jakimś głupkowatym nickiem - czy i Tobie starczy
    odwagi?

  • 70. Data: 2010-09-09 12:34:37
    Od: Bartas_M5 <B...@i...pl>

    WS pisze:

    > a takie? http://motoryzacja.interia.pl/wiadomosci/news/policj
    ant-samobojca,1439783
    > ?
    >
    > WS

    W drugiej części filmu ewidentnie dupy dał koleś z BMW, co się spinał za
    bardzo i musiał doprowadzić do kolizji. Takich ormowców powinni karać
    najsurowiej.
    Sam jeżdżę moim M5 jak kolega z białego ałta i nikomu krzywda się nie robi.

    Bartas_M5