  • 51. Data: 2010-09-09 12:07:50
    Temat: Re: Znowu policja doprowdzaiła do wypadku
    Od: Piotr Jurczak <p...@p...pl>

    W dniu 2010-09-09 11:43, Cavallino pisze:
    > Użytkownik "Piotr Jurczak" <p...@p...pl> napisał w
    > wiadomości news:

    > PLONK
    > Popyskować to sobie możesz tatusiowi, najwyżej Ci dupsko paskiem złoi.
    Sam napisałeś że wozisz pizzę, chyba że ktoś się pod Ciebie podszywa.
    Sprawdź lepiej to. Proponuję przeczytać wszystkie komentarze do
    artykułu, chociaż to nie ma żadnego znaczenia bo równie dobrze wszystkie
    komentarze może pisać jedna osoba.
    Jesteś tak samo pewny tego pyskowania jak wypadku ?

  • 52. Data: 2010-09-09 12:11:31
    Od: "Robert Wicik" <r...@N...onet.pl>

    > Za szybko - być może powinni.
    > Ale za szybko w tym miejscu to jest 200.
    > A tyle nikt nie jeździ, więc nie ma tematu.
    > Oczywiście że policjanci nie powinni wyłapywać jeżdżących więcej niż limit W TYM
    MIEJSCU.

    hehe, więc sam sobie ustalasz, które prawo należy przestrzegać, a które nie - super
    ;]
    nie mam więcej uwag

  • 53. Data: 2010-09-09 12:12:08
    Temat: Re: Znowu kretyni doprowadzili do wypadku
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Robert Wicik" <r...@N...onet.pl> napisał w wiadomości

    > I co - jakiś dureń ustawił bez powodu 80?

    Tak.
    Bo to jest podwyższenie (ale za małe) - miejsce jest z 200 m za tablicą
    "Poznań".
    Jakby nie był durniem, to ta tablica powinna być 5 km dalej - przed rondem
    Rataje.

  • 54. Data: 2010-09-09 12:14:12
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Piotr Jurczak" <p...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Sam napisałeś że wozisz pizzę, chyba że ktoś się pod Ciebie podszywa.

    Oczywiście że się podszywa, ten sam co na tej grupie nie raz i nie dwa.
    Tomasz Bartowiak się ta menda nazywa.

    > Sprawdź lepiej to.

    Ok, zwracam honor, jeśli nie Ty byłeś autorem tego podszywania.
    Było od razu tak napisać, już zgłosiłem tą podszywkę w odpowiednie miejsce.

  • 55. Data: 2010-09-09 12:15:19
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl> napisał w
    > wiadomości news:i6a58f$b0s$1@news.onet.pl...
    >
    > hehe, więc sam sobie ustalasz, które prawo należy przestrzegać, a które
    > nie

    I mam do tego takie samo prawo kaduka, jak ci co odgórnie ustalają limity,
    wbrew woli tych których powinni reprezentować.
    A może nawet większe - bo reprezentuję większość społeczeństwa (w tej
    sprawie rzecz jasna).

  • 56. Data: 2010-09-09 12:15:31
    Od: "Robert Wicik" <r...@N...onet.pl>

    > Tak.
    > Bo to jest podwyższenie (ale za małe) - miejsce jest z 200 m za tablicą "Poznań".
    > Jakby nie był durniem, to ta tablica powinna być 5 km dalej - przed rondem Rataje.

    To nie pisz po próżnicy, tylko działaj.

  • 57. Data: 2010-09-09 12:15:54
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl> napisał w
    > wiadomości news:i6abto$t4v$1@news.onet.pl...
    >
    > To nie pisz po próżnicy, tylko działaj.

    Nic nie da.
    Nawet nie odpowiadają na podpisane maile.

  • 58. Data: 2010-09-09 12:18:42
    Od: "Robert Wicik" <r...@N...onet.pl>

    > Nic nie da.
    > Nawet nie odpowiadają na podpisane maile.

    Mają w skrzynce: NIE-LUBIE-SPAMU?

  • 59. Data: 2010-09-09 12:19:13
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl> napisał w
    > wiadomości news:i6ac4q$tol$1@news.onet.pl...

    > Mają w skrzynce: NIE-LUBIE-SPAMU?

    Nie, mają gdzieś swoje obowiązki, które są nałożone ustawowo.
    Tak samo te o odpowiadaniu na korespondencję od obywateli, jak i sensowne
    ustawianie znaków.

  • 60. Data: 2010-09-09 12:21:27
    Od: "jerry" <j...@w...sam.wiesz.co.o2.pl>

    > I co - jakiś dureń ustawił bez powodu 80?
    Oczywiście, że nie. Co z tego, że bezkolizyjna, skoro łata na łacie
    łatę łatą pogania i zaczynasz fruwać przy prędkości pow. 80
    nawet z niskim środkiem ciężkości.
    Oczywiście łatwiej ograniczenie postawić, niż naprawić porządnie
    bo kasę musiałby wyłożyć ZDM, a nie DDKiA