  • 201. Data: 2010-09-15 21:31:35
    Temat: Re: Znowu kretyni doprowadzili do wypadku
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:15092010.2066ED82@budzik61.poznan.pl Budzik
    <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> pisze:

    > no tak...
    > zapewne zaraz sie dowiem.
    > Bo rozumiem, ze pytanie było retoryczne?
    Nie chce mi się już tych gierek słownych, przepychanek...
    Może innym razem, OK?

    --
    Jotte

  • 202. Data: 2010-09-17 06:55:19
    Temat: Re: Znowu policja doprowdzaiła do wypadku
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail a...@b...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > Prawie zawsze działo się tak, że zaraz za łukiem, albo wniesieniem
    > okazywało się, że jest korek. W niemczech jest o tyle dobrze, że ostatni
    > w szeregach mają włączone awaryjne więc jeżeli nic nie zasłania
    > widoczności (łuk, wzniesienie) to widać z daleka. W Polsce niestety ten
    > zwyczaj (zresztą wynikający z przepisów) jest rzadkością.

    moze nie az taka rzadkoscia, ae rzeczywiscie w tym kontekscie kapeluszników
    sporo.

    > Tak nawiasem, sposób myślenia prezentowany przez Cavallino i Ciebie,
    > jest główną przyczyną wypadków polaków na zachodnich autostradach.

    mozsz przytoczyc jakies statystyki?
    duzo tych wypadków?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Każdy kiedyś osiągnie najwyższy stopień niekompetencji