  • Data: 2010-09-09 10:27:50
    Temat: Re: Znowu policja doprowdzaiła do wypadku
    Od: "Mathew Kosecki" <f...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Cavallino <c...@k...pl> napisał(a):

    > http://poznan.gazeta.pl/poznan/1,36001,8352515,Fatal
    na_seria_wypadkow.html

    W zeszłe wakacje będąc na rolkach widziałem taką scenę, że nie wierzyłem
    własnym oczom.. W DC na wylocie z tunelu Wisłostrady w stronę Gdańska jak
    często suszyły sobie misie, bo miejsce zacne, 3 pasy równego asfaltu,
    ograniczenie do 50 a i misia nie widać zza zakrętu i górki przy wyjeździe z
    tunelu. No i odpoczywałem sobie niedaleko tych misiów bo już trochę się
    wyrolkowalem i obserwowałem ich działania. Jak na złość nic. Strzela ze
    starocia suszarki na kablu i nic. Irytacja rośnie.. W końcu jest. Co z tego że
    na skrajnym lewym pasie. Miś rusza dziarsko przebierając nogami na środek
    Wisłostrady strzelając z suszarki do delikwenta.. No ale za zakrętem tuż za
    nieszczęśnikiem pojawia się drugi drogowy bandyta jadący pewnie z 70km/h
    prawym pasem.. A miś na środku.. Sruuu ten z prawego pasa hamując z piskiem
    napina kabel między bazą a suszarą i w końcu wyrywa ją z ręki zaskoczonego /a
    jakże!/ pana policjanta. Niech się cieszy że uszedł z życiem.. Zatrzymał obu
    kierowców i coś tam o mandatach wspominał ,ale ja i ludzie którzy to widzieli
    na tyle głośno wspominali "że to się nadaje do prasy" i że będą świadczyć w
    razie czego że "sprawcy" jaki i policja się rozjechali po pogawędce. Czym
    można tłumaczyć takie zachowanie? Instynktem łowcy? Ech..