  • Data: 2010-09-09 11:15:06
    Temat: Re: Znowu policja doprowdzaiła do wypadku
    Od: WS <L...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 9 Wrz, 11:03, "Arek (G)" <a...@b...pl> wrote:

    > Piszesz o sytuacji, gdy ktoś się zagapił podpierdalając najszybszym
    > pasem nie zachowując bezpiecznego dla siebie odstępu, i chcesz
    > udowodnić, że winni są inni. Dość ciekawy masz sposób rozumowania.

    trudno powiedziec jak bylo...

    pojawil sie tam nowy wpis, z ktorego jednak wynika, ze policja ma
    spory udzial w tym wypadku (choc oczywiscie nie bez winy jest kierowca
    tego samochodu, ktory nie popatrzyl w lusterko... )

    :Dokładnie widziałem moment zatrzymywania mini moris'a przez policję
    (godzina 19:45). Ściągali go z pasa środkowego na pobocze (musiał
    wyhamować prawie do zera). W tym właśnie momencie motocyklista wbił
    się w zatrzymany samochód. Moim skromnym zdaniem winę ponosi policja,
    która jak zwykle ustawiła się w niewłaściwym miejscu (brak widoczności
    na zatrzymanie - łuk pionowy obiektu przy dopuszczalnej V=80km/h).
    Zakładając, że motocyklista jechał z prędkością w przedziale 80-100 km/
    h nie był w stanie wyhamować przed zatrzymanym pojazdem. Mam nadzieję,
    że poszkodowany motocyklista dojdzie do zdrowia i poszuka dobrego
    prawnika :-). Z drugiej strony powinno się odgórnie ustalić zakaz
    postoju policji z fotoradarem w miejscach niebezpiecznych takich jak
    powierzchnie wyłączone z ruchu czy istniejące przewiązki w pasach
    rozdziału! "

    WS