  • 31. Data: 2010-04-06 06:53:56
    Temat: Re: Znowu olej - problem ze sprzeglem na motulu 5000
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-04-03, Kuczu <q...@g...com> wrote:

    > Nie wkleilo mi calosci :)
    >

    > PLATINUM MOTO 4T
    > Jakość: API: SJ
    > JASO: MA
    > Lepkość: SAE: 10W-50

    Wiec moja kulpa, patrzylem i jakos nie zauwazylem.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 32. Data: 2010-04-06 08:28:53
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "Marcin Gardeła" <d...@g...pl> napisał w wiadomości grup
    > Nieuzywanego w nieodpalanym silniku, czy w butelce?

    Ani w silniku, ani w zamknietej butelce, ani w otwartej butelce. Jedyne co
    moze byc wiadome to fakt, ze w otwartej butelce/silniku bedzie wilgoc, a
    zatem zajdzie wytracanie sie niektorych dodatkow olejow, reakcje z woda,
    itp.

    Jednakze mimo wiedzy na temat - co sie bedzie dzialo z olejem, to nie
    znalazlem badan dotyczacych wplywu na jego wlasnoci.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 33. Data: 2010-04-06 08:53:10
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Ivam pisze:

    > Ani w silniku, ani w zamknietej butelce, ani w otwartej butelce.

    Jak w zamknietej to chyba castrol cos gdzies pisal o 5 latach.

    KJ

  • 34. Data: 2010-04-06 09:11:25
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "KJ Siła Słów" <K...@n...com> napisał w wiadomości grup
    > Jak w zamknietej to chyba castrol cos gdzies pisal o 5 latach.

    Tak, ktos gdzies cos pisal, ale opublikowanych badan, ktore by mialy jakis
    sens nie znalazlem.

    Jak trafisz to daj znac.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 35. Data: 2010-04-06 09:35:50
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-04-06 10:53, KJ Siła Słów pisze:

    > Jak w zamknietej to chyba castrol cos gdzies pisal o 5 latach.
    >
    > KJ

    Musza pisac bo kto by swiezy kupowal ?

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 36. Data: 2010-04-06 11:01:07
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:hpem09$orc$...@n...news.neostrada.pl.
    ..
    > Rozwiazanie problemu sie znalazlo:)
    >
    > Wszystko to mea culpa. Poprzednio, jak rozbieralem sprzeglo (przy wymianie
    > sprezyn i pomiarach tarcz sprzeglowych) pozamienialem kolejnosc tarcz
    > sprzeglowych (jedna jest inna). Pozamienialem teraz spowrotem i problem
    > zniknal calkowicie.

    Nie możesz nam tego zrobić. Mamy już ze trzy teorie, które obwiniają olej za
    tą sytuację. Jeszcze tylko kilka szczegółów zostało nam do dopracowania, a
    Ty taki numer tu wykręcasz...

    ;)

  • 37. Data: 2010-04-07 06:43:19
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Marcin N" napisał w wiadomości

> [...]
    > olej za tą sytuację. Jeszcze tylko kilka szczegółów zostało nam do
    > dopracowania, a Ty taki numer tu wykręcasz...

    Ech, dałem się podejść jak dziecko...
    Ile razy sobie powtarzałem, że na tematy polityczne się nie
    wypowiadam. A flejmy olejowe to najbardziej polityczna sprawa na
    preclu.

    --
    Jasio
    vx etz

  • 38. Data: 2010-04-07 14:33:16
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "Jasio" <b...@g...pl> napisał w wiadomości grup
    > Ech, dałem się podejść jak dziecko...
    > Ile razy sobie powtarzałem, że na tematy polityczne się nie wypowiadam. A
    > flejmy olejowe to najbardziej polityczna sprawa na preclu.

    Ej, a byl tu jakis flejm? Wszystko grzecznie, nikt nikogo nie obrazal. Mnie
    sie podobalo;)

    --
    pzdr:
    Ivam