  • 71. Data: 2010-09-09 12:35:06
    Temat: Re: Znowu kretyni doprowadzili do wypadku
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Piotr Jurczak" <p...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:

    > Mailowe powiadomienie nic nieda, to taka łatwizna. Urzędnik jak dostanie
    > pismo na papierze, zadekretowane musi na nie odpowiedzieć.

    Na mailowe też musi, zresztą poznański ZDM ma wyraźnie to zaznaczone na
    stronie.
    http://www.zdm.poznan.pl/about.php?site=kontakt

    "Zarząd Dróg Miejskich w Poznaniu informuje, że udziela odpowiedzi na
    korespondencje otrzymywaną pocztą elektroniczną, która spełnia wymogi
    określone w art.63 par 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku, kodeksu
    postępowania administracyjnego. Oznacza to, że treść kierowanej
    korespondencji powinna zawierać co najmniej wskazaną osobę (imię i nazwisko)
    od której pochodzą, jej adres (kod pocztowy,miejscowość, ulica i nr domu) i
    żądania (przedmiot sprawy). Jeżeli w korespondencji nie wskazano adresu
    wnoszącego, podanie pozostawia się bez rozpatrzenia."

  • 72. Data: 2010-09-09 12:35:59
    Temat: Re: Znowu policja doprowdzaiła do wypadku
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Przemysław Czaja" <p...@p...fm> napisał w wiadomości news:

    > Ja nie kryje się za jakimś głupkowatym nickiem

    I co to zmienia w stanie twojego mózgu?

  • 73. Data: 2010-09-09 12:36:04
    Od: Bartas_M5 <B...@i...pl>

    Cavallino pisze:
    > To chyba plaga jakaś, następne psy nie potrafiły jeździć:
    > http://www.gloswielkopolski.pl/aktualnosci/305227,ka
    lisz-mandat-dla-policjanta-za-sciecie-sygnalizatora,
    id,t.html

> [...]
    > otrzymał zgłoszenie w jednym z mieszkań przy ulicy Grzybowej załączył
    > się alarm. W związku z podejrzeniem, że może być to włamanie, na miejsce
    > wysłano jeden z patroli. Nie dojechał ona jednak na miejsce. Kierujący
    > radiowozem policjant, na skrzyżowaniu Trasy Bursztynowej i ulicy
    > Łódzkiej stracił panowanie nad autem i uderzył w znajdujący się po
    > drugiej stronie jezdni sygnalizator. Pojazd uderzył jeszcze w ogrodzenie
    > posesji. W radiowozie wystrzeliły poduszki powietrzne. Policjantom nic
    > się nie stało. Obaj byli trzeźwi. Kierujący radiowozem został ukarany

    kuźwa, powinni rozgodzić te bande w 3 dupy

  • 74. Data: 2010-09-09 12:38:56
    Od: Przemysław Czaja <p...@p...fm>

    wiadomości news:i6adaf$1aj$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "Przemysław Czaja" <p...@p...fm> napisał w wiadomości

    > I co to zmienia w stanie twojego mózgu?

    Tak jak myślałem, kundel z podwiniętym ogonkiem kryjący się za
    "anonimowością" internetu - tyle w temacie

  • 75. Data: 2010-09-09 12:42:50
    Od: Piotr Jurczak <p...@p...pl>

    W dniu 2010-09-09 12:35, Cavallino pisze:
> [...]
    > i nr domu) i żądania (przedmiot sprawy). Jeżeli w korespondencji nie
    > wskazano adresu wnoszącego, podanie pozostawia się bez rozpatrzenia."
    Pewnie nie mają papieru żeby wydrukować, a jak zadekretować długopisem
    na meilu :)

  • 76. Data: 2010-09-09 12:43:27
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Przemysław Czaja" <p...@p...fm> napisał w wiadomości news:

    > Tak jak myślałem,

    Ty nie myślałeś.
    Jak do tej pory nie udowodniłeś, że w ogóle jesteś do tego zdolny.
    Jedyne na co Cię stać to szczekanie na grupach.

  • 77. Data: 2010-09-09 12:49:08
    Od: Excite <n...@n...pl>

    W dniu 09.09.2010 09:58, marjan pisze:
    > Trochę dłuższa, niż droga hamowania?! Chcesz przez to powiedzieć, że
    > jadąc 50 km/h na śniegu zostawiasz 100 metrów odstępu przed sobą? Czyli
    > tyle, ile przejedziesz przez ponad 7 sekund?

    Jeśli na drodze jest "szklanka" to nie rozpędzam się do prędkości aby
    mieć 100m drogę hamowania.

  • 78. Data: 2010-09-09 12:50:21
    Od: spammtrapp <g...@w...pl>

    W dniu 2010-09-09 12:34, Bartas_M5 pisze:

    > W drugiej części filmu ewidentnie dupy dał koleś z BMW, co się spinał za
    > bardzo i musiał doprowadzić do kolizji. Takich ormowców powinni karać
    > najsurowiej.
    > Sam jeżdżę moim M5 jak kolega z białego ałta i nikomu krzywda się nie robi.

    Och, juz od jakiegos czasu wiemy ze jestes idiotą. Nie musisz nas ciagle
    o tym przekonywac.

  • 79. Data: 2010-09-09 12:51:45
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Excite" <n...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Jeśli na drodze jest "szklanka" to nie rozpędzam się do prędkości aby mieć
    > 100m drogę hamowania.

    Jak na drodze jest szklanka, to będziesz miał 100 m hamowania z prędkości
    rzędu 20 czy 30 km/h.

  • 80. Data: 2010-09-09 13:01:17
    Od: Przemysław Czaja <p...@p...fm>

    Użytkownik "Cavallino"

    > Użytkownik "Przemysław Czaja" <p...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Ty nie myślałeś.
    > Jak do tej pory nie udowodniłeś, że w ogóle jesteś do tego zdolny.
    > Jedyne na co Cię stać to szczekanie na grupach.

    Stać mnie na wiele więcej, ale po co dyskutować z anonimową łajzą, która
    boi się wystawić łeb spod podkulonego ogona - jedyna twoja siła tkwi w
    anonimowości, ide o zakład, że podpisując się imieniem i nazwiskiem nie
    wypisywał byś na grupie debilizmów, jak to masz w zwyczaju. Przemyśl to
    pajacu, a być może odważysz się wystawić łeb z szamba w które nie dość,
    że sam wlazłeś, to jeszcze próbujesz wciągać innych.