-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
blin2!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrad
a.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <o7l0aa$2t5$1@mx1.internetia.pl>
<a...@g...com>
<o7rrjf$2jk$4@node1.news.atman.pl>
<58a176f2$0$5146$65785112@news.neostrada.pl>
<r...@4...com>
<58a19c82$0$649$65785112@news.neostrada.pl>
<0...@4...com>
<58a1a91f$0$656$65785112@news.neostrada.pl>
<o7s9p7$sej$6@node2.news.atman.pl> <o7savk$19i$1@news.chmurka.net>
<9...@g...com>
<o7sc9u$1pk$1@news.chmurka.net> <o7scdi$pl0$4@node1.news.atman.pl>
<o7sdak$271$1@news.chmurka.net> <o7sdnr$pl0$7@node1.news.atman.pl>
<o7uavs$ovn$1@news.chmurka.net>
<e...@g...com>
<o7ui7p$rif$1@news.chmurka.net>
<c...@g...com>
<o7un47$tek$1@news.chmurka.net>
<58a2e163$0$5150$65785112@news.neostrada.pl>
<o7uoig$tu1$1@news.chmurka.net>
<b...@g...com>
In-Reply-To: <b...@g...com>
Subject: Re: "Znowu brzoza ?"
Date: Tue, 14 Feb 2017 13:11:12 +0100
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
Lines: 33
Message-ID: <58a2f3e4$0$651$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.30.123.245
X-Trace: 1487074276 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 651 83.30.123.245:53573
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2599761
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Zenek Kapelinder" napisał w wiadomości
>Ze Cie gdzies nie bylo nie znaczy ze mozesz swoja teorie wymyslac.
>Ini byli i mowili w telewizji.
Film bylby lepszy. Moze jeszcze zobaczymy :-)
>Limuzyna na porysowane drzwi a uderzyla w drzewo prodem.
>To porysowanie zrobil kierowca seicento bo kierowca wjechal w bok
>limuzyny.
>Tak mowili bezposrednio po wypadku.
>Potem minister opisywal apokalipse i cudem uratowanego kierowce
>seicento bo kierowca limuzyny mogl zabic ale oszczedzil.
>Nke mogl w takiej sytuacji zabic bo liczyla sie w tej sytuacji
>predkosc seicento.
>A ta byla mala. Swiadcza chociazby o tym uszkodzenia seicento.
>Zderzak mialo urwane i brak widocznych powaznych uszkodzen.
>Dla seicento predkosc limuzyny nie miala wiekszego znaczenia, mogla
>jechac 200 i uszkodzenia byly by podobne.
Ale z tego niestety wynikaja dwie mozliwosci:
a) strasznie niestabilne to audi, wystarczy lekko w drzwi stuknac i
wyjezdza na drzewo,
b) kierowca audi widzial ze seicento wyjezdza i usilowal ominac. Czym
zmniejszyl skutki.
Ktora obstawiasz ?
Moze byc tez po srodku - wyjezdzal leniwie, gdyby audi nie omijalo, to
by mu mocniej rozwalilo zderzak/blotnik ... ale niekoniecznie nogi czy
miednice.
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 14.02.17 13:07 ąćęłńóśźż
- 14.02.17 13:11 ąćęłńóśźż
- 14.02.17 13:13 r...@k...pl
- 14.02.17 13:18 p...@g...com
- 14.02.17 13:25 ąćęłńóśźż
- 14.02.17 13:44 Zenek Kapelinder
- 14.02.17 13:56 J.F.
- 14.02.17 14:07 Zenek Kapelinder
- 14.02.17 14:13 J.F.
- 14.02.17 14:15 p...@g...com
- 14.02.17 14:31 J.F.
- 14.02.17 15:03 p...@g...com
- 14.02.17 16:15 p...@g...com
- 14.02.17 17:34 Shrek
- 14.02.17 18:20 Cavallino
Najnowsze wątki z tej grupy
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
Najnowsze wątki
- 2025-01-04 gasik
- 2025-01-04 13. Raport Totaliztyczny: Powszechna Deklaracja Praw Człowieka Nie Chroni Przed Wyzyskiem Ani Przed Eksploatacją
- 2025-01-04 Zbieranie danych przez www
- 2025-01-04 reverse engineering i dodawanie elementów do istniejących zamkniętych produktów- legalne?
- 2025-01-04 w Nowym Roku 2025r
- 2025-01-04 Warszawa => Specjalista ds. IT - II Linia Wsparcia <=
- 2025-01-04 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-04 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-04 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-04 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2025-01-04 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-04 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-03 Problem z odczytem karty CF
- 2025-01-03 Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- 2025-01-03 Wrocław => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i