eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody"Znowu brzoza ?"Re: "Znowu brzoza ?"
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
    blin3!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrad
    a.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <o7l0aa$2t5$1@mx1.internetia.pl>
    <pkyohsdci3oc.1qomx92e6lv4r$.dlg@40tude.net>
    <3...@4...com>
    <a...@g...com>
    <o7rrjf$2jk$4@node1.news.atman.pl>
    <58a176f2$0$5146$65785112@news.neostrada.pl>
    <r...@4...com>
    <58a19c82$0$649$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@4...com>
    <58a1a91f$0$656$65785112@news.neostrada.pl>
    <o7s9p7$sej$6@node2.news.atman.pl> <o7savk$19i$1@news.chmurka.net>
    <9...@g...com>
    <o7sc9u$1pk$1@news.chmurka.net> <o7scdi$pl0$4@node1.news.atman.pl>
    <o7sdak$271$1@news.chmurka.net> <o7sdnr$pl0$7@node1.news.atman.pl>
    <o7uavs$ovn$1@news.chmurka.net>
    <e...@g...com>
    <o7ui7p$rif$1@news.chmurka.net>
    <c...@g...com>
    <o7un47$tek$1@news.chmurka.net>
    <7...@g...com>
    In-Reply-To: <7...@g...com>
    Subject: Re: "Znowu brzoza ?"
    Date: Tue, 14 Feb 2017 12:28:29 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 22
    Message-ID: <58a2e9e0$0$646$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.30.123.245
    X-Trace: 1487071712 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 646 83.30.123.245:53002
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2599750
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Zenek Kapelinder" napisał w wiadomości
    >Limuzyna nie mogla uderzyc seicento bo to seicento zarysowalo drzwi w
    >limuzynie.

    Ale trudno powiedziec czy to to dlatego ze malo wyjechalo, czy dlatego
    ze kierowca usilowal ominac.

    >Seicento bylo z boku a nie przed.
    >Zeby zepchnac seicento limuzyna musiala by miec opcje jazdy w bok a
    >miala tylko opcje skrecania.

    Po gwaltownym skrecie kierownica limuzyna sunie bokiem ... ale z ESP
    to sie upieral nie bede.
    Opcje jazdy sportowej pewnie miala, ale czy kierowca ja wlaczyl/zdazyl
    wlaczyc ? :-)

    J.

    P.S. Przypomnialo mi sie oficjalne "Trabant 601 - kombilimuzyna" :-)



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: