  • Data: 2017-02-13 15:41:14
    Temat: Re: "Znowu brzoza ?"
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:o7se8p$pl0$...@n...news.atman.pl...
    W dniu 13.02.2017 o 14:50, J.F. pisze:

> [...]
    > szczególności
    > przez niezwłoczne usunięcie się z jego drogi, a w razie potrzeby
    > zatrzymanie się.
    > Wydaje sie, ze twierdzenie "ale ja bylem na droge glownej, on mial
    > mi
    > udzielic pierwszenstwa", to jest niewlasciwe wykonywanie obowiazku
    > :-)

    >No jak nie jak tak - najpierw się zatrzymał jak przepis nakazuje, a
    >potem pomyślał, że skoro jest skrzyżowanie i można się łatwo usunąć z
    >drogi... No przecież wypełnił wszystkie obowiązki wręcz literalnie:P

    O to bylaby dobra linia obrony ... gdyby do kolizji nie doszlo.

    Usunal sie z drogi, a ze kierowca z bor sie przestraszyl i w poslizg
    wpadl, to juz nie moja wina :-)

    Ale tu jednak kolizje mamy.

    >No ten skręt w lewo, to było przecież jak niezwłocznie opuszczał
    >jezdnię w celu ułatwienia - myślałem, że już ustaliliśmy.

    >Ja się pytam - stoję w korku, z tyłu borowiki wyją, na ale gdzie mam
    >zjechać - z jednej trawnik z kwiatkami - zresztą dalej barierka i tak

    W celu ratowania zycia to IMO kwiatki mozna poswiecic.
    Ale w celu ulatwienia jazdy p. premier ?

    No chyba ze spieszy sie do domu/Sowy na obiad, bo umiera z glodu :-)

    J.