  • 31. Data: 2007-12-11 04:06:19
    Temat: Re: Znowu amerykance probuja szczescia...
    Od: futszaK <f...@g...com>

    vauxhall wrote:

    > Taką wolność gospodarczą też mieliśmy w Polsce na początku lat 90tych, w
    > tym piraty w sklepach komputerowych nagrywane na dyskietki, szczęki z
    > czym popadnie i gdzie popadnie itp
    > miało to swoje plusy i mi też się podobało, później przyszły ustawy,
    > regulaminy, przepisy, prawa i się skończyło i niestety tak samo będzie
    > za pare lat na wschodzie

    nigdzie nie jest powiedziane ze tak tam bedzie, miejmy nadzieje ze
    wschod nie pojdzie ta droga bo to nie jest dobra droga

    ustawy, przepisy, instytucje kontrolne, kontrolerzy instytucji
    kontrolnych, widelki placowe w urzedach i urzednicy szukajacy
    dodatkowych zarobkow przy wykorzystaniu zajmowanych stanowisk, rosnace
    ceny wszystkiego i miliony mlodych ludzi ktorzy zamiast napedzac krajowa
    gospodarke pracuja na rzecz gospodarki angielskiej/irlandzkiem bo u nas
    brakuje pieniedzy, bo te sa wysysane przez urzednikow w postaci roznego
    rodzaju podatkow :(

    futszaK

  • 32. Data: 2007-12-12 07:20:18
    Od: Dariusz Sznajder <d...@s...org>

    Dnia 07.12.2007 futszaK <f...@g...com> napisał/a:
    > juz ibej wyparl alledrogo, teraz chca pograzyc interie i onet :>
    >
    > http://media.wp.pl/kat,9911,wid,9466948,wiadomosc.ht
    ml?rfbawp=1197018274.256&ticaid=64f43
    No, to już spróbowali.
    Na razie wygląda, że wyszło jak zwykle.