    From: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Znów Szydło na widelcu...
    Date: Sat, 20 Oct 2018 12:20:17 +0200

    W dniu 2018-10-20 o 12:00, Shrek pisze:

    > No i? Przecież piszę - kierowca jebnął, kierowca odpowiada. Niestety jak
    > się okazało, ze to kierowca straszydła, to pierwszy który się wpierdolił
    > z butami był mariusz, a za chwilę prokurator, który jak mu śledczy nie
    > chcieli postawić zarzutów sebie, to rozwiązał zespół i sam postawił.
    > Sorry - sami sprawę upolitycznili, to teraz się smród ciągnie - a
    > wystarczyło nie kombinować, winnego awansować, wypłacić odszkodowanie, i
    > byłoby po sprawie. Ale nie. Musieli. No i teraz się smród ciągnie.

    To w jakim celu napisałeś to zdanie: "A jechali tam bez celu, czy
    przewozili panią straszydło?"?
    Poza dodatkową próbą upolitycznienia wypadku.

    > No mają - to miej pretensję do niech, a nie do mnie.

    Do ciebie ma za co innego niż do nich.
    Nimi się nie zasłaniaj.

    > Szczerze mówiąc nic mnie to nie obchodzi. A co to za teza - że pis mogą
    > krytykować tylko ich klakierzy? ;)

    To widać kolejna twoja teza.

    > LOL. A może dla prezydenta jaruzelskiego też masz dużo szacunku? Z
    > samego fakty bycia politykiem szacunek nie przysługuje. Na ogół wręcz
    > przeciwnie - domyślnie więcej szacunku mam dla sprzątaczki czy
    > fizycznego na budowie, niż polityka. Że o polityku pisu nie wspomnę.

    Do jaruzelskiego mam zdecydowanie mniejszy ale nie będąc bucem
    nie wyzywam go przekręcając jego nazwisko.