  • 11. Data: 2010-07-23 00:30:42
    Temat: Re: Zniżki na AC/OC
    Od: "Czabu" <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>

    Użytkownik "PB" <p...@b...pl> napisał w wiadomości
    news:okz0jlfp5k3e$.1o9hjrcxycfrk$.dlg@40tude.net...

    > PZU? Skoro przenieśli mi zniżki z samochodu na skuter to i w drugą
    > stronę oczekuję tego samego.

    TU mają obowiązek przyznawać zniżki?

    >Inaczej procesik;-)

    O co?
    Jak w markecie nie dostajesz rabatu, to też proces wytaczasz? ;>

    Pozdrawiam
    Czabu

  • 12. Data: 2010-07-23 08:16:58
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

    Dnia Thu, 22 Jul 2010 22:53:02 +0200, KaeM napisał(a):

    > Przy takim wariancie, co się dzieje w przypadku kolizji na drodze?
    > Czy w
    > przypadku rozliczeń, u ubezpieczyciela muszą stawić się właściciel auta
    > + osoba, na którą przekazany został 1% wartości samochodu?

    Głowy sobie za to uciąć nie dam, ale powinno wystarczyć upoważnienie.

    > Czy w przypadku wypadku spowodowanego przeze mnie, traci cokolwiek ze
    > swojego ubezpieczenia osoba, na którą został przekazany 1% ubezpieczenia?

    Traci.

    --
    Yakhub

  • 13. Data: 2010-07-23 09:21:48
    Od: PB <p...@b...pl>

    Fri, 23 Jul 2010 00:30:42 +0200, na pl.misc.samochody, Czabu
    napisał(a):

    > TU mają obowiązek przyznawać zniżki?

    nie, ale skoro puszczają w jedną stronę to nie widzę konstruktywnego
    przeciw w drugą.

    > Jak w markecie nie dostajesz rabatu, to też proces wytaczasz? ;>

    no ba;-)

    Piotr Biegała Warszawa
    Benelli Pepe LX 0,05l BVA ;-)
    Renault Clio 2008 - 1.5dci Societe
    Renault Safrane Initiale Paris 2.5 T5 BVA;-)

  • 14. Data: 2010-07-23 09:23:01
    Od: PB <p...@b...pl>

    Fri, 23 Jul 2010 00:29:49 +0200, na pl.misc.samochody, Tomasz Pyra
    napisał(a):

    > Ale to tylko na OC.

    nie, mozna i AC

    > AC na tanie auto może się okazać dość drogie, a z uznawaniem zniżek w
    > każdą stronę może być różnie.

    Hestia zdaje sie ma nieustajaca promocje - daje znizke na AC równa tej
    z OC czy tak jakos - i nie wazne ze nigdy nie miales AC.

  • 15. Data: 2010-07-23 09:28:22
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Thu, 22 Jul 2010 23:08:15 +0200) ktos podajacy sie za Jacek
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > pokaż mi ubezpieczalnie, która przenosi zniżki z motoru na samochód :>
    > czasy eldorado sie skończyły dawno temu.

    PZU. Mialem u nich OC motocykla i 60% znizki. Nigdy nie mialem na zaden
    pojazd wykupionego AC. Teraz kupilem u nich OC+AC na samochod, znizki z OC
    przeszly na AC. Da sie :)

    Piotr Klimek
    Citroen C5 2.0HDI `02

  • 16. Data: 2010-07-23 23:45:03
    Od: marjan <m...@n...spam.student.agh.edu.pl>

    W dniu 23.07.2010 08:16, Yakhub pisze:

    > Głowy sobie za to uciąć nie dam, ale powinno wystarczyć upoważnienie.

    Nawet tego nie trzeba, jeśli sprawca jest współwłaścicielem.
    Upoważnienie jest potrzebne tylko to tego, aby całą wypłatę
    odszkodowania mógł wziąć uczestnik zdarzenia drogowego (niezależnie czy
    to z OC czy z AC), gdy tego nie będzie, to podzielą kasę po równo po
    współwłaścicieli (raz tak miałem jak się spóźniłem z dostarczeniem
    takiego upoważnienia - połowę pieniędzy przelali mi na konto, a drugą
    połowę listonosz przyniósł tacie do domu).

    > Traci.

    Zależy od ubezpieczyciela i agenta ;)

    --
    Pozdrawiam serdecznie,
    Mariusz [marjan] Morycz

  • 17. Data: 2010-07-24 13:03:10
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    PB pisze:

    > nie, mozna i AC

    Wykupienie AC na stare i tanie auto nie jest takie proste.
    Większość towarzystw odmówi, albo zaproponuje mocno niekorzystne stawki.

  • 18. Data: 2010-07-24 13:08:05
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "KaeM"

    > Planuję zakup swojego pierwszego auta. Na chwile obecną wstrzymałem
    > się z kupnem, z obawy przez wysokością składek na ubezpieczenia OC/AC.
    > Moje pytanie brzmi, czy w przypadku pierwszego auta można ubiegać się
    > o zniżki na ubezpieczenie rzędu 40%? W jaki sposób można uzyskać jak
    > największe rabaty? Napomnę, że auta nie muszę kupować "już". Wydając
    > jednak kwotę circa 40 000 zł na auto, obawiam się, że OC/AC mnie
    > 'zjedzą'. Jak tego uniknąć?

    Jeśli masz więcej niż 35 lat, to mogę Ci zaoferować ubezpieczenie OC i
    AC z 60% znizką
    Jesli jesteś zainteresowany napisz na prv.

    Pozdrawiam

    Przemo Czaja

  • 19. Data: 2010-07-24 13:38:57
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 22 Jul 2010 22:44:09 +0200, PB wrote:
    >kup tanie auto. Ubezpiecz. Wypracuj znizki. Zaczalem od malucha za 3
    >koła. Potem Skoda Favorit za 8 koła. Potem Citroen za 14 tys. i tak se
    >poszło... Dzisiaj mam 60%;-)

    Maluchem bez klimy po Polsce w lipcu ?
    To juz chyba lepiej kupic 10 letnie auto, a reszte wplacic na fundusz
    inwestycyjny - starczy na OC :-)

    >Kupujac nowe auto z salonu mozesz dostac pakiet, ale on sie kiedys
    >kończy...

    Po pierwszej stluczce :-)

    Mozna na ojca, mozna na babcie, mozna sie zameldowac u ciotki na wsi,
    mozna kupic auto tansze w ubezpieczeniu, a w koncu mozna sobie
    powiedziec ze widac nie stac mnie na auto skoro to za drogo kosztuje
    :-)

    J.

  • 20. Data: 2010-07-24 20:43:35
    Od: "Jacek" <s...@w...pl>

    Użytkownik "Przemysław Czaja" <p...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Jeśli masz więcej niż 35 lat, to mogę Ci zaoferować ubezpieczenie OC i AC
    > z 60% znizką
    > Jesli jesteś zainteresowany napisz na prv.

    ...a potem oddaj mi pół samochodu, skoro już jestem jego współwłaścicielem
    :D

    Jacek