  • 1. Data: 2010-07-22 22:36:54
    Temat: Zniżki na AC/OC
    Od: KaeM <m...@m...pl>

    Planuję zakup swojego pierwszego auta. Na chwile obecną wstrzymałem się
    z kupnem, z obawy przez wysokością składek na ubezpieczenia OC/AC. Moje
    pytanie brzmi, czy w przypadku pierwszego auta można ubiegać się o
    zniżki na ubezpieczenie rzędu 40%? W jaki sposób można uzyskać jak
    największe rabaty? Napomnę, że auta nie muszę kupować "już". Wydając
    jednak kwotę circa 40 000 zł na auto, obawiam się, że OC/AC mnie
    'zjedzą'. Jak tego uniknąć?

  • 2. Data: 2010-07-22 22:41:44
    Temat: Re: Zniżki na AC/OC
    Od: CUT <C...@C...pl>

    W dniu 2010-07-22 22:36, KaeM pisze:
> [...]
    > największe rabaty? Napomnę, że auta nie muszę kupować "już". Wydając
    > jednak kwotę circa 40 000 zł na auto, obawiam się, że OC/AC mnie

    W zależności od ubezpieczalni kupić skuter lub przyczepkę. A po 8 latach
    jak już nabijesz te 60% zniżek kupić auto :)

    Inne rozwiązanie to przekazać 1% samochodu osobie z pełnymi zniżkami.

  • 3. Data: 2010-07-22 22:44:09
    Od: PB <p...@b...pl>

    Thu, 22 Jul 2010 22:36:54 +0200, na pl.misc.samochody, KaeM
    napisał(a):

    > największe rabaty? Napomnę, że auta nie muszę kupować "już". Wydając
    > jednak kwotę circa 40 000 zł na auto, obawiam się, że OC/AC mnie
    > 'zjedzą'. Jak tego uniknąć?

    kup tanie auto. Ubezpiecz. Wypracuj znizki. Zaczalem od malucha za 3
    koła. Potem Skoda Favorit za 8 koła. Potem Citroen za 14 tys. i tak se
    poszło... Dzisiaj mam 60%;-)

    Kupujac nowe auto z salonu mozesz dostac pakiet, ale on sie kiedys
    kończy...

    Piotr Biegała Warszawa
    Benelli Pepe LX 0,05l BVA ;-)
    Renault Clio 2008 - 1.5dci Societe
    Renault Safrane Initiale Paris 2.5 T5 BVA;-)

  • 4. Data: 2010-07-22 22:46:05
    Od: Konrad L <p...@o...pl>

    > Inne rozwiązanie to przekazać 1% samochodu osobie z pełnymi zniżkami.

    Potwierdzam, jedyne rozsadne rozwiazanie...
    No chyba ze... nowy samochod kupujesz, wtedy czesto ubezpieczenie jest w
    cenie, albo niezalenie od znizek np za 1-2% wartosci auta.

  • 5. Data: 2010-07-22 22:53:02
    Od: KaeM <m...@m...pl>

    CUT pisze:

    > W zależności od ubezpieczalni kupić skuter lub przyczepkę. A po 8 latach
    > jak już nabijesz te 60% zniżek kupić auto :)

    W takim wypadku auta mogę nie dożyć ;-)

    > Inne rozwiązanie to przekazać 1% samochodu osobie z pełnymi zniżkami.

    Przy takim wariancie, co się dzieje w przypadku kolizji na drodze? Czy w
    przypadku rozliczeń, u ubezpieczyciela muszą stawić się właściciel auta
    + osoba, na którą przekazany został 1% wartości samochodu?
    Czy w przypadku wypadku spowodowanego przeze mnie, traci cokolwiek ze
    swojego ubezpieczenia osoba, na którą został przekazany 1% ubezpieczenia?

  • 6. Data: 2010-07-22 23:00:48
    Od: Przemysław Gubernat <r...@W...r3pc10.pl.na.newsach>

    W dniu 2010-07-22 22:44, PB pisze:

> [...]
    > poszło... Dzisiaj mam 60%;-)
    >
    > Kupujac nowe auto z salonu mozesz dostac pakiet, ale on sie kiedys

    Przez 5 lat da się przebujać na pakiecie (w PZU), i już po tym czasie masz
    jakieś zniżki (o ile nie korzystałeś z AC/OC).

    --
    [WRC] Biały Scenic 2000 1,9 dTI
    CB: Intek M-490 ML 145

    +-=-=-=-=-=-=-=- Przemysław Gubernat -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-+
    | _API Internet_ A. Stolarczyk i P. Gubernat Spółka Jawna |
    =-=-=-=-+

  • 7. Data: 2010-07-22 23:08:15
    Od: "Jacek" <s...@w...pl>

    Użytkownik "CUT" <C...@C...pl> napisał w wiadomości
    > W zależności od ubezpieczalni kupić skuter lub przyczepkę. A po 8 latach
    > jak już nabijesz te 60% zniżek kupić auto :)

    pokaż mi ubezpieczalnie, która przenosi zniżki z motoru na samochód :>
    czasy eldorado sie skończyły dawno temu.
    --
    Stoout
    prywatnie Vectra 1.8 LPG '97 & Uniden 520 / Lemm 900

  • 8. Data: 2010-07-22 23:48:38
    Od: PB <p...@b...pl>

    Thu, 22 Jul 2010 23:08:15 +0200, na pl.misc.samochody, Jacek
    napisał(a):

    > pokaż mi ubezpieczalnie, która przenosi zniżki z motoru na samochód :>
    > czasy eldorado sie skończyły dawno temu.

    PZU? Skoro przenieśli mi zniżki z samochodu na skuter to i w drugą
    stronę oczekuję tego samego. Inaczej procesik;-)

  • 9. Data: 2010-07-22 23:50:33
    Temat: Re: Zni?ki na AC/OC
    Od: CUT <C...@C...pl>

    W dniu 2010-07-22 23:08, Jacek pisze:
    > U?ytkownik "CUT"<C...@C...pl> napisa? w wiadomo?ci
    >
    > poka? mi ubezpieczalnie, kt?ra przenosi zni?ki z motoru na samoch?d :>
    > czasy eldorado sie sko?czy?y dawno temu.

    PZU, WARTA to tylko te które znam.

  • 10. Data: 2010-07-23 00:29:49
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    PB pisze:

    > kup tanie auto. Ubezpiecz.

    Ale to tylko na OC.
    AC na tanie auto może się okazać dość drogie, a z uznawaniem zniżek w
    każdą stronę może być różnie.