  • 1. Data: 2012-08-09 12:56:14
    Temat: Zniżki OC - pierwsze auto
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Hej
    Taka sytuacja
    - kierowca, PJ od 20 lat, ale nigdy nie posiadał własnego auta, a co za tym
    idzie - nie opłacał składek OC.
    Czy kupując samochód jest szansa, że któreś TU da zniżki za bezszkodową
    jazdę :) z góry?
    A może mogłoby wziąć po uwagę (chociaż nie mam totalnie pomysłu w jaki
    sposób) kilkaset tysięcy km przejechane innymi samochodami?

    Czy generalnie można jakoś dostać zniżki na OC?
    Może jakieś tanie OC na rower wykupić? Liczą się od tego zniżki?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Za górami za lasami żył Bin Laden z Talibami, aż pewnego dnia we wtorek gdy

  • 2. Data: 2012-08-09 13:44:05
    Temat: Re: Zniżki OC - pierwsze auto
    Od: dddddd <d...@k...oplk>

    W dniu 2012-08-09 12:56, Budzik pisze:
> [...]
    > idzie - nie opłacał składek OC.
    > Czy kupując samochód jest szansa, że któreś TU da zniżki za bezszkodową

    wydaje mi się że ktoś mi o czymś takim mówił, ale nie pamiętam kto i o
    jakiej firmie :)

    > Czy generalnie można jakoś dostać zniżki na OC?
    > Może jakieś tanie OC na rower wykupić? Liczą się od tego zniżki?

    możesz kupić przyczepkę marki sam (lub dowolną inną), ja w ten sposób
    uzbierałem zniżki (byłem współwłaścicielem - na przyczepkę nie ma nawet
    wzwyżki za wiek kierowcy) roczna opłata max kilkadziesiąt zł (ostatnie
    jakie pamiętam to 30zł, ale to ze 2 lata temu, teraz może być 50 albo i
    więcej zł :) ; poza tym brak przeglądów okresowych. Niestety tak czy
    inaczej - do pełnej zniżki to kilka lat zbierania...
    Lukasz

  • 3. Data: 2012-08-09 14:24:40
    Od: "news-gazeta" <n...@g...pl>

    wiadomości news:09082012.75C61284@budzik61.poznan.pl...
> [...]
    >
    > Czy generalnie można jakoś dostać zniżki na OC?
    > Może jakieś tanie OC na rower wykupić? Liczą się od tego zniżki?

    Konto w mbanku, podpisujesz umowe na OC, sam ustalasz wielkosc znizek.
    Przy wieku kierowcy oraz to ze od 20 lat ma prawko - nikt nie bedzie
    szukal ani sprawdzal - od razu ustawiasz 60% i hula.

    Sprawdzone osobiscie na 3 autach..

    Pozdrawiam - Darek.

  • 4. Data: 2012-08-09 14:30:18
    Od: Kazimierz Uromski <a...@m...pl>

> [...]
    >
    > Czy generalnie można jakoś dostać zniżki na OC?
    > Może jakieś tanie OC na rower wykupić? Liczą się od tego zniżki?

    Za bezszkodowość nie, natomiast za wiek już tak. 20 lat PJ = min. 36 lat
    kierowcy. W Warcie przykładowo na mnie (wtedy 24l.) stawka była
    zabójcza, konsultant widząc totalną rezygnację z mojej strony dodał, że
    kierowcy 35+ mają domyślnie 60% zniżek i ogólnie Warta stawia na
    starszych ludzi (choćby wczoraj dostali PJ).

    OC na rower się niestety nie liczy, przynajmniej w PZU, MTU, Warcie i Link4.

  • 5. Data: 2012-08-09 15:12:14
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2012-08-09 14:24, news-gazeta pisze:
> [...]
    > Przy wieku kierowcy oraz to ze od 20 lat ma prawko - nikt nie bedzie
    > szukal ani sprawdzal - od razu ustawiasz 60% i hula.

    Do niedawna tak się dawało. Ale teraz chyba ubezpieczyciele mają więcej
    obowiązków odnośnie zgłaszania terminów rozpoczęcia/zakończenia umów do UFG.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 6. Data: 2012-08-09 16:18:21
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    eta.pl
    *news-gazeta* napisał(-a):

    > Konto w mbanku, podpisujesz umowe na OC, sam ustalasz wielkosc znizek.
    > Przy wieku kierowcy oraz to ze od 20 lat ma prawko - nikt nie bedzie
    > szukal ani sprawdzal - od razu ustawiasz 60% i hula.

    A ja mam pytanie: które TU udziela 60% zniżki po jak najkrótszym i jakim
    stażu? Szczególnie dotyczy to początkujących ubezpieczajacych.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 7. Data: 2012-08-09 23:21:39
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 09 Aug 2012 15:12:14 +0200, Marcin "Kenickie" Mydlak napisał(a):

    > Do niedawna tak się dawało. Ale teraz chyba ubezpieczyciele mają więcej
    > obowiązków odnośnie zgłaszania terminów rozpoczęcia/zakończenia umów do UFG.

    Teraz maja wiecej mozliwosci sprawdzenia ... czy byla wyplata
    odszkodowania.
    Sprawdzenie polis ... nie wiem, moze i nie tak latwo.
    Tylko ze w razie szkody, albo i bez, moga sobie zazyczyc udokumentowania, i
    wtedy bedzie problem.
    Aczkolwiek ... kierowca jak rozumiem wiele lat bezszkodowo przejechal, to
    podstawy ma :-)

    Jeszcze mozna sprobowac poszukac w rodzinie kogos z dlugim stazem, dopisac
    mu sie do samochodu, powiadomic ubezpieczyciela o zmianie wsrod posiadaczy
    ... a potem sie udac po zaswiadczenie o bezszkodowej jezdzie :-)

    J.

  • 8. Data: 2012-08-10 04:30:30
    Od: t? <tĐž_usenet@interia.pl>

    begin news-gazeta

> [...]
    > Przy wieku kierowcy oraz to ze od 20 lat ma prawko - nikt nie bedzie
    > szukal ani sprawdzal - od razu ustawiasz 60% i hula.

    Te 3 auta rozbiłeś?

    --
    ignorance is bliss

  • 9. Data: 2012-08-10 14:14:33
    Od: "news-gazeta" <n...@g...pl>

    > Te 3 auta rozbiłeś?

    Jedno rozbiła żona, pozostałe jeżdzą - ale cały czas trzy :)

    Pozdrawiam - Darek.

  • 10. Data: 2012-08-10 22:35:08
    Od: "Szymon Machel" <s...@i...pl>

    Witam
    Ostania moja rozmowa w PTU. Parę dni temu.
    Za Octavię 1.9tdi :) zapłaciłem 630 zł OC.
    Pytam, a jakby córa (18 lat) zakupiła jakiś samochodzik
    do 1.4 pojemności (oczywiście po zdaniu na PJ) to ile by musiała
    zapłacić OC? Po długich obliczeniach, wykluczeniach, założeniach
    dowiedziałem się, że jakieś 3500zł!
    W zasadzie nie mogę pozwolić jej jeździć swoim bo w razie czego
    ubezpieczyciel nie wypłaci.
    To qrna jak zakupi sobie coś za np. 4tys. to drugie tyle za ubezpieczenie?
    Jakieś rozeznanie w innych ubezpieczycielach trzeba zrobić.

    Szymon