    From: "Dysiek" <b...@b...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Znizki OC na AC
    Date: Thu, 13 Jan 2011 12:12:55 +0100

    > Kupiłem auto używane jakieś 6lat miałem 60% zniżek na OC, była promocja
    > przeniesienia zniżek na AC, ale był haczyk - tylko dla tych co nie mają
    > zniżek.

    Dalej jest ta promocja - dzwonili dzisiaj do mnie.

    > Przy takich starszych autach nie opłaca się brać AC. Przy byle stłuczce
    > wyjdzie szkoda całkowita i wypłacą Ci marne grosze, za które ani nie
    > poskładasz samochodu anie nie kupisz czegoś podobnego. (Pomijając już fakt
    > amortyzacji części i udziału własnego)

    W AXA OC + AC + Assistance wyszlo mi niecaly 1000 zl. Biorac pod uwage, ze
    OC to kolo 500 zl to za 500 stow chyba sie oplaca? Nawet jesli to jakas
    kijowa wersja AC. Jakis czas temu mialem stluczke moim prawie 20 letnim
    weteranem - uszkodzona maska, zderzak, jeden reflektor zbity i migacz. Z
    robocizna wyszlo ~1000 zl a i tak jest zrobione na odwal sie (przydaloby sie
    pas przedni wymienic, maske i zderzak pomalowac, etc.)

    > A jeżeli o porysowanie na parkingu idzie, to moje zdanie jest takie że
    > samochód jest do jeżdżenia a nie do oglądania i nie ma sensu tracić zniżek
    > dla kilku rysek.

    Tez jestem takiego zdania - tylko motocykla nie chcialbym sobie zarysowac :D
    Do aut mam takie "szczescie" ze albo ja zarysuje gdzies albo ktos mi ;-)

    Dysiek