  • Data: 2011-01-13 11:41:19
    Temat: Re: Znizki OC na AC
    Od: Albercik <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 13.01.2011 11:10, Dysiek pisze:
    > Witam
    >
    > Poniewaz planuje zmienic samochod niebawem zastanawiam sie nad wykupieniem
    > ubezpieczenia AC. Na OC mam 60% znizek. Jakie TU przepisza mi znizki z OC na
    > AC? O ile w ogole takie sa? Ile mniej wiecej moze kosztowac AC na auto 5-6
    > letnie, kosztujace 20-25 tys? Pojemnosc 1,5 litra powiedzmy.
    >
    > Pozdrawiam
    > Dysiek

    kiedyś pokusiłem się na taką ofertę było to chyba 3 lata temu,
    ubezpieczyciel Link4.
    Kupiłem auto używane jakieś 6lat miałem 60% zniżek na OC, była promocja
    przeniesienia zniżek na AC, ale był haczyk - tylko dla tych co nie mają
    zniżek. No spox wykupiłem bo zniżek nie miałem więc się łapałem. Za rok,
    przy przedłużeniu ubezpieczenia jakie było moje zdziwienie gdy się
    okazało że kwota do zapłaty wychodzi znacznie więcej niż rok wcześniej..
    się okazało że już pod ofertę 60% zniżek na AC się nie łapię bo ja już
    mam swoje zniżki, całe 10%!
    Nie pamiętam szczegółów, musiał bym zerknąć do umowy, a i może się
    pozmieniało w między czasie i teraz jest lepiej.. zrezygnowałem z AC i
    patrząc z perspektywy czasu się opłacało. Nie dość że nie miałem żadnej
    nieprzyjemności, w związku z którą musiał bym uruchamiać AC, to jeszcze
    zapewne jak bym musiał uruchomić AC ubezpieczyciel zrobił by wszytko aby
    wypłacić jak najmniej. W podsumowaniu, jak bym miał obecnie szkodę
    całkowitą, nie dostał bym od ubezpieczyciela więcej niż to co zarobiłem
    nie płacąc AC przez te kilka lat wstecz.

    Przy takich starszych autach nie opłaca się brać AC. Przy byle stłuczce
    wyjdzie szkoda całkowita i wypłacą Ci marne grosze, za które ani nie
    poskładasz samochodu anie nie kupisz czegoś podobnego. (Pomijając już
    fakt amortyzacji części i udziału własnego) A jeżeli o porysowanie na
    parkingu idzie, to moje zdanie jest takie że samochód jest do jeżdżenia
    a nie do oglądania i nie ma sensu tracić zniżek dla kilku rysek.