    Date: Wed, 16 Jul 2014 16:48:09 +0200
    From: Poldek <p...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Znikający fotoradar

    Marcin N wrote:

    > Tak jest. Przekroczyłem to dostałem. Tyle, że to jest argumentem właśnie
    > za tym, że nie masz racji. Bo mam wewnętrzne przekonanie, że jechałem
    > bezpiecznie, zgodnie z własnym osądem absolutnie niczemu nie grożąc. A i
    > tak dostałem mandat.
    >
    > Mowy tu nie ma o żadnym piractwie drogowym. Po prostu - złapali mnie na
    > swój wredny haczyk, żeby wydębić haracz. I o tym właśnie pisałem
    > poprzednio - ludzie cieszą się, gdy jakiś radar zostanie ukradziony, czy
    > zniszczony. Bo ludzie mają wewnętrzne poczucie niesprawiedliwości, gdy
    > płacą za niewinność.

    W ograniczeniach prędkości chodzi przede wszystkim o bezpieczeństwo. Ale
    na drugim miejscu jest jeszcze ograniczenie hałasu. Pojazd poruszający
    się szybciej emituje więcej hałasu. Nie wiem jak inni, ale ja np. nie
    lubię pod moim domem hałasu emitowanego przez kolesi, którzy poprzez
    ryki silnika chcą sobie udowodnić, że mają męskość.