  • 11. Data: 2024-07-15 12:51:21
    Temat: Re: Znieczulica w narodzie
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 15-07-2024 o 12:26, J.F pisze:

    > Czego nie ma? Kolejki do dystrybutorów?

    A o czym pisałeś?

    > Choc jakby była szybka ładowarka ... pół baterii to chyba można w 10
    > minut. Gdzie są najbliższe Mielnu szybkie ładowarki?

    W Mielnie.
    A oprócz tego kilka wolniejszych, co na wakacjach wystarcza, bo rzadko
    potrzebujesz gdzieś pojechać 0,5 h po przyjeździe.

    Pewnie też swoje ładowarki mają hotele, plus możliwość podładowania ze
    zwykłego gniazdka, również w domkach.

    No i Koszalin, kilkanaście km od Mielna - ładowarek od koloru do wyboru.

  • 12. Data: 2024-07-15 14:30:23
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 15 Jul 2024 12:51:21 +0200, Cavallino wrote:

    > A o czym pisałeś?

    Aaa, o tych drugich hejterów Ci teraz chodzi.

    No bądzmy realistami - auto się dłużej ładuje niż tankuje.
    Jeśli teraz do tankowania są kolejki na 20 minut ...

    > W Mielnie.

    Wow. Gdzie dokładnie i jakiej mocy?

    A coś przed Mielnem, gdybym nie chciał na ostatnim J dojeżdzać ?

    > A oprócz tego kilka wolniejszych, co na wakacjach wystarcza, bo rzadko
    > potrzebujesz gdzieś pojechać 0,5 h po przyjeździe.

    Zgadza się. Wakacje są, może się całą noc ładować, a może i cały
    dzień.
    Ale ... da się tak naładować, czy zapisy do kolejki będą ? :-)

    > Pewnie też swoje ładowarki mają hotele, plus możliwość podładowania ze
    > zwykłego gniazdka, również w domkach.

    Jak pamiętam (a to strasznie dawno temu było), to w Mielnie domków
    raczej mało, natomiast pensjonatów było dużo, i domów wczasowych,
    niekoniecznie o statusie "hotel".
    Jak powstało parę hoteli ... dobre, ale drogie?

    > No i Koszalin, kilkanaście km od Mielna - ładowarek od koloru do wyboru.

    No i jadąc do Mielna mógłbym się tam profilaktycznie podładować, o ile
    czas by pozwolił.
    To gdzie tam jest szybka i jakiej mocy?

    Bo jak mam jechac z Mielna ... kilkanascie km to dużo, jak bateria
    pusta :-) A w dodatku ... jak więcej tak pomyśli, to kolejki będą i w
    Koszalinie :-)

    J.

  • 13. Data: 2024-07-15 14:37:32
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 15-07-2024 o 14:30, J.F pisze:

    > Aaa, o tych drugich hejterów Ci teraz chodzi.
    >
    > No bądzmy realistami - auto się dłużej ładuje niż tankuje.

    Nie ten wątek.

    > Wow. Gdzie dokładnie i jakiej mocy?

    Sprawdź sobie na plugshare, albo gdziekolwiek indziej.

    > A coś przed Mielnem, gdybym nie chciał na ostatnim J dojeżdzać ?

    Kilka w Koszalinie.

    > Jak pamiętam (a to strasznie dawno temu było), to w Mielnie domków
    > raczej mało,

    Ale już w Unieściu są.

    > No i jadąc do Mielna mógłbym się tam profilaktycznie podładować, o ile
    > czas by pozwolił.
    > To gdzie tam jest szybka i jakiej mocy?

    Plugshare.

    > Bo jak mam jechac z Mielna ... kilkanascie km to dużo

    Mogłem przesadzić, to jest po drugiej stronie jeziora, więc pewnie mniej.
    No i żeby dojechać do Mielna to i tak zazwyczaj przez Koszalin się
    przejeżdża.

    >, jak bateria
    > pusta :-) A w dodatku ... jak więcej tak pomyśli, to kolejki będą i w
    > Koszalinie :-)

    Jak będą to się będziemy nad tym zastanawiać.
    Na razie są na stacjach benzynowych.

  • 14. Data: 2024-07-15 14:57:20
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 15 Jul 2024 14:37:32 +0200, Cavallino wrote:

    > Nie ten wątek.

    No to już nie wiem o co ci chodzi - ze jacys hejterzy napisali, ze
    kolejka do tankowania 20 minut ?

    > Sprawdź sobie na plugshare, albo gdziekolwiek indziej.

    Myślałem, ze znasz i podajesz sprawdzone informacje :-)

    > Ale już w Unieściu są.

    Ale wątek jest o Mielnie :-P

    > Plugshare.

    Wow, jest ionity 350kW w Koszalinie.
    Bo w Mielnie to nawet 50kW nie uświadczysz :-)

    > Mogłem przesadzić, to jest po drugiej stronie jeziora, więc pewnie mniej.

    jest kilkanascie km.

    > No i żeby dojechać do Mielna to i tak zazwyczaj przez Koszalin się
    > przejeżdża.

    Tak, i mógłbym tam doładować, zakładająć, ze jakis termin nie goni ...
    choc po prawdzie - wolałbym dojechać, podłączyc gdzieś do gniazdka,
    i udać się na rybkę w szumie fal ...

    no ale 10 minut na Ionity ... wygląda przyzwoicie :-)

    > Jak będą to się będziemy nad tym zastanawiać.
    > Na razie są na stacjach benzynowych.

    Przeciez 20 minut to żaden problem dla posiadacza elektryka :-)

    Pojdziesz, odwiedzisz toaletę, kupisz hotdoga, zjesz loda, zatankujesz
    i odjedziesz :-)

    A problem może być bardzo teoretyczny, bo jak zatankuję w Koszalinie,
    to drugie tankowanie może nie być potrzebne :-)

    J.

  • 15. Data: 2024-07-15 15:08:19
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 15-07-2024 o 14:57, J.F pisze:

    > No to już nie wiem o co ci chodzi

    Poważnie?

    > - ze jacys hejterzy napisali, ze
    > kolejka do tankowania 20 minut ?

    Nie.
    Że hejterzy jakoś przemilczeli ten fakt.
    Pewnie był niewygodny przy hejtowaniu elektryków......

    > Myślałem, ze znasz

    Nie, ale sprawdziłem.
    Ty też możesz jak Cię to interesuje.

    i podajesz sprawdzone informacje :-)

    > Ale wątek jest o Mielnie :-P

    Unieście to też Mielno.

    > Wow, jest ionity 350kW w Koszalinie.
    > Bo w Mielnie to nawet 50kW nie uświadczysz :-)

    Sprawdź adres.

    > Tak, i mógłbym tam doładować, zakładająć, ze jakis termin nie goni ...
    > choc po prawdzie - wolałbym dojechać, podłączyc gdzieś do gniazdka,
    > i udać się na rybkę w szumie fal ...

    Generalnie tak to się robi.
    Jakby co to mam do wynajęcia domek nad morzem, ma siłę. ;-)

    > Przeciez 20 minut to żaden problem dla posiadacza elektryka :-)

    Ale dla hejterów to zwykle problem, piszą o tym co chwilę.
    A teraz ich zamurowało jakoś.....

  • 16. Data: 2024-07-15 15:23:56
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 15 Jul 2024 15:08:19 +0200, Cavallino wrote:

    > Poważnie?

    > Nie.
    > Że hejterzy jakoś przemilczeli ten fakt.

    Hejterzy elektryków?

    > Pewnie był niewygodny przy hejtowaniu elektryków......

    No cóz, nie każdy jest w Mielnie, nie każdy tankuje, to skąd mamy
    wiedzieć.
    Ty nie przemilczałes, ale wiadomo - jestes hejterem spalinowych :-)

    > Nie, ale sprawdziłem.
    > Ty też możesz jak Cię to interesuje.

    Chyba jednak nie sprawdziłeś, bo byś głupot nie pisał.

    A nie, przepraszam, jako rasowy hejter pomijasz niewygodne fakty.
    Nie ma szybkich ładowarek w Mielnie :-)

    > Unieście to też Mielno.

    A, ok, połaczyli, to mielno :-)

    > Sprawdź adres.

    Tako rzecze mi plugshare.
    Masz inne zdanie, to podaj adres :-)

    > Generalnie tak to się robi.
    > Jakby co to mam do wynajęcia domek nad morzem, ma siłę. ;-)

    Ale nie w Mielnie :-)

    Własny domek nad morzem ... ma swój urok, ale nie dla mnie :-)

    > Ale dla hejterów to zwykle problem, piszą o tym co chwilę.
    > A teraz ich zamurowało jakoś.....

    Bo tak prawdę mówiąc ... to jest nienormalna sytuacja.
    Można by rzec, ze wkurzająca nawet, ale w praktyce - rzadko
    występująca. Juz nie pamiętam kiedy tyle czekałem.

    J.

  • 17. Data: 2024-07-15 15:24:20
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    > Tak, i mógłbym tam doładować, zakładająć, ze jakis termin nie goni ...
    > choc po prawdzie - wolałbym dojechać, podłączyc gdzieś do gniazdka,
    > i udać się na rybkę w szumie fal ...

    Zaczynasz myśleć jak użytkownik elektryka :-)

  • 18. Data: 2024-07-15 15:36:04
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 15.07.2024 o 07:51, io pisze:

    > Czemu jak ja wpiszę w wyszukiwarkę to są?

    Czemu Orlen o tym nic nie wie?

    > Ja to widzę tak, że nie masz elektryka

    Mam, ale się nad tym nie spuszczam.

    > i nigdy nie byłeś w Mielnie.

    Byłem i mną nie potargało.

  • 19. Data: 2024-07-15 17:12:19
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 15 Jul 2024 15:24:20 +0200, io wrote:

    > Zaczynasz myśleć jak użytkownik elektryka :-)

    To jest akurat moje normalne podejscie ze spaliniaka.

    Tylko ze w spaliniaku nie ma problemu zatrzymać sie na 5 minut i
    zatankować do pełna, bo po co mi szukać jakiejs stacji w Mielnie.

    No i po paru godzinach podróży, to gdzies trzeba zrobic postój na
    toaletę i może posiłek. Ale toaleta to raczej wczesniej, a posiłek ...
    mając w perspektywie rybę, to może wytrzymam te ~5h :-)

    A jak już dojadę na miejsce, to elektryk może się ładować długo i
    powoli - tylko jakies własne gniazdko by się przydało, bez kolejki.

    J.

  • 20. Data: 2024-07-16 07:41:20
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 15-07-2024 o 15:23, J.F pisze:

    > Hejterzy elektryków?

    Sam sobie odpowiedziałeś co do powodów.....

    > No cóz, nie każdy jest w Mielnie, nie każdy tankuje, to skąd mamy
    > wiedzieć.

    No właśnie.
    Hejterzy nie shejtowali, motłoch nie wie.

    > Ty nie przemilczałes, ale wiadomo - jestes hejterem spalinowych :-)

    Nieprawda.
    Po prostu nabijam się z hejterów.

    > Nie ma szybkich ładowarek w Mielnie :-)

    Przeczytałeś adres?
    Bo ja tak.
    Ale Ty wolisz pisać głupoty.

    > A, ok, połaczyli, to mielno :-)

    > Tako rzecze mi plugshare.

    No mi też.
    Adres: Mielno.

    > Ale nie w Mielnie :-)

    Oczywiście że nie, nie lubię Mielna.

    > Bo tak prawdę mówiąc ... to jest nienormalna sytuacja.

    Tym bardziej należałoby bić na alarm.
    Gdyby komukolwiek z hejterów chodziło o rzetelne informowania, a nie o
    hejt rzecz jasna.