  • 71. Data: 2018-01-29 23:11:10
    Temat: Re: Znalezienie nabywcy samochodu - realne?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-01-29 o 22:48, Cavallino pisze:

    > I on jest ubezpieczającym.
    > A Ty ubezpieczonym. skoro niby to Twoje auto.

    Ubezpieczonym może być też posiadacz.

    --
    Liwiusz

  • 72. Data: 2018-01-30 00:02:09
    Od: Grzegorz Tomczyk <g...@N...wp.pl>

    W dniu 29.01.2018 o 20:41, j...@o...pl pisze:
    > Musialbym przedstawic dowod rejestracyjny.

    Można złożyć wniosek o wydanie wtórnika po zagubieniu/zniszczeniu...

    --
    Pozdrawiam,
    Grzegorz Tomczyk

  • 73. Data: 2018-01-30 00:39:14
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    To jeszcze wymysl zeby wydali bez kwitu z przegladu.

  • 74. Data: 2018-01-30 00:40:39
    Temat: Re: Znalezienie nabywcy samochodu. Zgłoś na policję.
    Od: "Jatu" <f...@u...pl>

    > Nie jest ani karane, ani ścigane.

    Jest karane i ścigane.
    Posługiwanie sie dokumentem stwierdzającym prawa majatkowe innej osoby.
    Tutaj - w dowodzie rejestracyjnym nie zgadza się nazwisko właściciela.

    Kodeks karny.
    Art. 275. § 1. Kto posługuje się dokumentem stwierdzającym tożsamość innej
    osoby albo jej prawa majątkowe lub dokument taki kradnie lub go
    przywłaszcza,
    podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do
    lat 2.

  • 75. Data: 2018-01-30 00:44:36
    Od: j...@o...pl

    W dniu wtorek, 30 stycznia 2018 00:02:12 UTC+1 użytkownik Grzegorz Tomczyk napisał:

    > Można złożyć wniosek o wydanie wtórnika po zagubieniu/zniszczeniu...

    Musialbym sklamac zeby mi wydali, nie sadze.

  • 76. Data: 2018-01-30 00:45:34
    Od: j...@o...pl

    W dniu wtorek, 30 stycznia 2018 00:40:56 UTC+1 użytkownik Jatu napisał:

> [...]
    > przywłaszcza,
    > podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do

    To mnie zaciekawiles o_O. Ciekawy czy by przeszlo takie zgloszenie.

  • 77. Data: 2018-01-30 00:56:31
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-01-30 o 00:45, j...@o...pl pisze:

    > To mnie zaciekawiles o_O. Ciekawy czy by przeszlo takie zgloszenie.

    Nie przeszłoby.

    --
    Liwiusz

  • 78. Data: 2018-01-30 07:15:32
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 30 Jan 2018 00:40:39 +0100, "Jatu" <f...@u...pl> wrote:
    > Posługiwanie sie dokumentem stwierdzającym prawa majatkowe innej
    > osoby.
    > Tutaj - w dowodzie rejestracyjnym nie zgadza się nazwisko
    > właściciela.

    Dowód rejestracyjny nie stwierdza ani potwierdza prawo majątkowe.

    --
    Marek

  • 79. Data: 2018-01-30 07:55:14
    Od: "Jatu" <f...@u...pl>

    > Nie przeszłoby.
    >
    > Liwiusz

    Przeszło by.

  • 80. Data: 2018-01-30 08:03:50
    Od: "Jatu" <f...@u...pl>

    ..

    > Dowód rejestracyjny nie stwierdza ani potwierdza prawo majątkowe.
    >
    > Marek

    Dowód rejestracyjny potwierdza prawo majątkowe.

    W dowodzie rejestracyjnym jest napisane " C - dane posiadacza pojazdu/
    właściciela pojazdu ".
    Nie zgadza sie ani jedno, ani drugie.

    Jeżeli ktoś jest właścicielem ( wg dokumentu ), to jest oczywiste że dotyczy
    go prawo majątkowe.

    Ten ktos posługuje się dokumentem
    potwierdzającym, że posiadaczem/właścicielem jest ktoś inny,
    czyli podlega karze zgodnie z KK ; artykuł podałem,
    bo dowód rejestracyjny potwierdza prawo majątkowe
    innej osoby.